• Serieus...
    Jullie weten vast nog wel over dat ik al die topics maakte over 1 van mijn beste vrienden J.? Dat ik hem leuk vond en dat we wel iets hadden en toch ook weer niet...

Nou geloof me dat is helemaal over!
    Serieus ik twijfelde nog wel of ik hem wel leuk vond op die manier maar alles voelde goed en veilig als hij erbij was, hij wist alles van me zelfs over iets wat niemand weet... We hadden wat, alleen niks echt officieels want hij heeft bindingsangst en vind het dus eng om aan iemand vast te zitten om het zo maar te zeggen maar hij vond me heel leuk dus wou het wel...

En toen was het vakantie zou die komen logeren wat die steeds uitstelde dus ik had zoiets laat maar en hij had het de hele tijd over een jongen van school B. hij was obsessed met hem en wou vrienden met hem worden dus ik heb hem geholpen en ja nu is die bevriend met hem... Hij doet echt al 2 weken heel dom heel stoer en overdreven wat hij totaal niet is en nog nooit zo gedaan heb, ik zeg er wat van en hij blijft maar doorgaan want B. doet ook zo...

Ondertussen kon die niet bij mij logeren want meneer ging naar Limburg naar een meisje die die kende van het internet en hij komt terug van het weekend logeren daar en is nu online en komt me even vertellen (wat met heel veel moeite ging) dat die met V. (dat meisje uit Limburg) heeft!

Dus ik ben nu echt boos! Hij zit al de hele week vet dom tegen me te doen terwijl ik serieus een probleem heb en hij doet gewoon vet stom... En dat die met haar heeft vind ik nog nieteens zo erg want ik begon hem toch al niet meer leuk te vinden, maar dat die eerst 2 weken zit te ontkennen en te liegen en dan ineens wel toegeeft terwijl die van alles aan mij heeft gevraagd over hoe die die dingen moest aanpakken als het in mijn geval was!

Bah ik voel me gebruikt en ik heb nu gewoon zin om hem keihard te slaan ofzow! --"

-frustratie moest eruit jah-

dream, dare, fly!

Lucht op hea?! :) Naja ik zou zeggen: DOEN!! Kan je wel een beetje hard slaan? (A)

Daystar schreef:
    Lucht op hea?! :) Naja ik zou zeggen: DOEN!! Kan je wel een beetje hard slaan? (A)

Haha jaah altijd denken ze dat ik niet hard kan slaan en dan sla ik en dan zitten ze te piepen dus hij mag gaan uitkijken! (A)

dream, dare, fly!

Sla hem ^^ Of maak zoo een song en daarna mega hard zingen/.

Some angels have no wings.

IntoTheWild schreef:
    (...)

Haha jaah altijd denken ze dat ik niet hard kan slaan en dan sla ik en dan zitten ze te piepen dus hij mag gaan uitkijken! (A)

Goedzo :D Kom voor je zelf op ;)

-leest heel verhaal-
    Wat een sukkel! Ga 'm slaan. :Y)

Great minds think alike.

Daystar schreef:

hehe wou presies hetzlfde zegge

"The future belongs to those who prepare for it today.

Dropshot schreef:
    -leest heel verhaal-
    Wat een sukkel! Ga 'm slaan. :Y)

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Gaan we samen een hekel hebben aan jongens. (cat)

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Leto schreef:

Amen!
    Komt er toch op neer dat we JL maar snel eens moeten ontvoeren want aan hem heb ik dan geen hekel :Y)

dream, dare, fly!

Wat een naaistreek. Hit him!

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Leto schreef:

Maar niet iedere Jongen is zo hoor:(
    En btw normaal zou ik zeggen geen geweld maar in dit geval KLAP MET DIE HAP!

waar moet ik een krabbel zetten?=3

mag ik je helpen slaan ? (cat)

Life is a beautiful struggle

Iel, wat een sukkel.
    Slaan die kerel.

"Don't look back, you're not going that way."

bah, weer zo een achterlijke klootzak!
    stelletje idioten zijn het tegenwoordig.
    doen eerst achterlijk tegen je, gaan daarna naar iemand anders, en komen dan altijd weer terug naar jou, bahbah.
    geef hem maar een klap hoor, zal ik helpen? :Y)

[ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 23:00 ]