• [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 12:59 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    sorry ik weet geen andere oplossing dan een tampon. $


    Life is a beautiful struggle

    Ahw dat is kut, maar een andere oplossing dan een tampon is er niet ;o

    Ik zwem gewoon niet als ik ongesteld ben. Serieus. Ik ben ook bang voor tampons (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nope, er bestaat verder niets. En tampons zijn niet eng (: Gewoon gebruiken die hap :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Reassurance schreef:
    Ahw dat is kut, maar een andere oplossing dan een tampon is er niet ;o

    Ik zwem gewoon niet als ik ongesteld ben. Serieus. Ik ben ook bang voor tampons (cat)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zou niet weten wat er voor ander middel dan tampons bestaat om te kunnen zwemmen, I'm sorry.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Reassurance schreef:
    Ahw dat is kut, maar een andere oplossing dan een tampon is er niet ;o

    Ik zwem gewoon niet als ik ongesteld ben. Serieus. Ik ben ook bang voor tampons (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zit waarschijnlijk juist op wakeboardkamp als ik mijn regels heb. Dat is echt kutjes omdat ik een trauma heb aan tampons. (':

    Zeg gewoon dat je je niet goed voelt, dat is 1 niet gelogen en dan moet je 2 niet aan heel je familie zeggen dat je net voor de eerste keer je maandstonden hebt gekregen. (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 23:18 ]


    Only losers can act the way you do

    Reassurance schreef:
    Ahw dat is kut, maar een andere oplossing dan een tampon is er niet ;o

    Ik zwem gewoon niet als ik ongesteld ben. Serieus. Ik ben ook bang voor tampons (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Reassurance schreef:
    Ahw dat is kut, maar een andere oplossing dan een tampon is er niet ;o

    Ik zwem gewoon niet als ik ongesteld ben. Serieus. Ik ben ook bang voor tampons (cat)


    het spijt me echt ontzettend van mijn lage niveau maar iets in mij vond dat toch een beetje grappig.

    ontopic: ik ben geen meisje dus ik heb daar verder geen tips voor ofzo :c


    waarom is het zo godse koud? :(

    Heh, hoezo bedoel je dat minitampons niet werken bij het zwemmen dan? Die gebruik ik ook altijd hoor.. Of begrijp ik je nu gewoon verkeerd? Maargoed, ik weet ook niet hoe je anders kan gaan zwemmen. Sorry. ;o

    ik zwem dan wel gewoon, x'D
    naja,
    tampons zijn helemaal niet eng, alleen de eerste keer, maar als je er even nuchter over nadenkt: alles is eng de eerste keer (bijv. de eerst schooldag, eerste werkdag, eerste ongesteldheid en etc.)
    dus ja (:
    je kunt in ieder geval proberen een tampon te gebruiken, misschien kan je moeder je tips geven ofzo,
    in ieder geval: veel succes nog! (:

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    het spijt me echt ontzettend van mijn lage niveau maar iets in mij vond dat toch een beetje grappig.

    Ja lach me maar weer uit :Y)

    oh edit; ik zie nu pas dat je dat ene dikgedrukt had.
    lekkere woordspeling ja, inderdaad haha :'D

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 23:28 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ahw dat is kut, maar een andere oplossing dan een tampon is er niet ;o

    Ik zwem gewoon niet als ik ongesteld ben. Serieus. Ik ben ook bang voor tampons (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vond het eerst ook eng, maar eigenlijk heb ik er helemaal niets van gevoeld. :Y)


    All was well.

    Bodysnatcher schreef:
    Nope, er bestaat verder niets. En tampons zijn niet eng (: Gewoon gebruiken die hap :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell