• van tokio hotel. heb ik sinds net besloten.

    waarom?
    omdat ik hun liedjes niet zo geweldig meer vindt en ze ook niet knap meer vindt ofzo. mijn posters gaan er morgen af, en dan is het byebye tokio hotel. oké dat is overdreven, maar ja :Y)
    ik ga nog wel naar hun liedjes luisteren, daar echt niet van hoor.

    sorry dit wilde ik even kwijt :9~

    Myn broer en bf hebben me nu voor heilig verklaard.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    RandomRhythm schreef:
    als dit topic een jaar of wat geleden was gemaakt was het een bloedbad geweest...

    nee,zo erg denk ik ook niet (:
    ik denkt dat de meesten zoiets zouden gehad hebben van 'okee,ik blijf wel fan jammer dat jij het niet meer bent' maar ze zouden zeker niet de maakster van het topic hebben opgedrongen fan te blijven of hebben weggejaagd van Q


    everybody needs a song.

    haha, ik ben nooit fan geweest.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    BIackParade schreef:
    Ik ben nooit fan geweest

    Ik ben al zoo lang geen fan meer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik blijf fan. (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Rooftops schreef:
    Nee, dat zou ik nooit zeggen.
    Zelf al heb ik geen posters meer, ik ben en blijf 'fan'. Die jongens hebben me als het ware gemaakt tot wie ik nu ben.
    Daar kan je nooit helemaal afscheid van nemen, denk ik.

    Dat denk ik ook. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Rooftops schreef:
    Nee, dat zou ik nooit zeggen.
    Zelf al heb ik geen posters meer, ik ben en blijf 'fan'. Die jongens hebben me als het ware gemaakt tot wie ik nu ben.
    Daar kan je nooit helemaal afscheid van nemen, denk ik.

    het klinkt misschien een beetje raar, maar iedereen die je ooit hebt gezien (gesproken hoeft niet) of mee gesproken (gezien hoeft niet) of gezien hebt en mee gesproken helpt mee aan het maken van wie je eigenlijk bent, sommige meer dan anderen maar iedereen die je pad kruist (Klinkt zo vaag xD) helpt mee aan het maken met wie je aan het eind van je leven bent!
    Ik maak nu ook een deel uit van je leven, als ik iets anders had gezegt had jij anders gereageerd, niet alleen op mij maar ook op andere.
    jij maakt nu ook een deel uit van mij, wie weet wat ik nu had gedaan als ik jou berichtje had gelezen?

    We zijne en beetje naar een ander onderwerp verhuist maarja, het is de waarheid, maar ik denk dat TH voor jou echt héél veel heeft uitgemaakt want anders zou je dit niet zeggen.

    Gheghe lang over het leven nadenken en je komt op de zelfde conclusie uit als ik. x)

    Psychic schreef:
    Fijn dat je dit voor jezelf hebt besloten. ^^
    Ik moet er niet aan denken om ze in de 'steek' te laten, als het ware.

    Tom was veel leuker met zyn dreads ^^ ik heb onlangs ook al myn posters erafgehaald, maar ben wel nog fan :Y)


    And in that moment, we were infinite.

    BIackParade schreef:
    Ik ben nooit fan geweest


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    het klinkt misschien een beetje raar, maar iedereen die je ooit hebt gezien (gesproken hoeft niet) of mee gesproken (gezien hoeft niet) of gezien hebt en mee gesproken helpt mee aan het maken van wie je eigenlijk bent, sommige meer dan anderen maar iedereen die je pad kruist (Klinkt zo vaag xD) helpt mee aan het maken met wie je aan het eind van je leven bent!
    Ik maak nu ook een deel uit van je leven, als ik iets anders had gezegt had jij anders gereageerd, niet alleen op mij maar ook op andere.
    jij maakt nu ook een deel uit van mij, wie weet wat ik nu had gedaan als ik jou berichtje had gelezen?

    We zijne en beetje naar een ander onderwerp verhuist maarja, het is de waarheid, maar ik denk dat TH voor jou echt héél veel heeft uitgemaakt want anders zou je dit niet zeggen.

    Gheghe lang over het leven nadenken en je komt op de zelfde conclusie uit als ik. x)

    Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ook al lees ik nu je reactie, dat betekend niet dat je automatisch een deel van mijn leven bent. Waarschijnlijk ben ik jouw reactie morgen alweer vergeten en heeft het dus totaal geen impact gehad op wie ik ben. Iets wat eenmalig of niet vaak voorkomt, heeft geen invloed op wie jij bent in jouw leven. Maar bijvoorbeeld familie en vrienden die je regelmatig spreekt en mee omgaat, hebben dat wel. Zo ook bij Tokio Hotel, omdat je naar de muziek luistert. En daar wordt je meestal wel één keer per dag mee geconfronteerd. Dus nee, sorry. Ik kom niet op dezelfde conclusie als jouw uit. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.