• Mensen ik met Danique beginnen een story maar we weten geen Titel dus willen jullie ons alsjeblieft helpen want we zitten zo al een uur tedenken en we weten nog niks...
    Hier is de inleiding..x
    JB heeft 2 vriendinnetjes,Danique en Chiara.Wat hij niet weet is dat deze meiden elkaar kennen.Dus...Wat als een van de twee het niet meer kan houden en de ander verteld dat ze de vriendin van JB is?...
    Help Pleas...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    is het niet handiger om je verhaal gewoon te schrijven en daarna pas een titel te bedenken...? da's myn advies in ieder geval. ik weet bijna zeker dat je dan wel een passende titel kunt bedenken.


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    is het niet handiger om je verhaal gewoon te schrijven en daarna pas een titel te bedenken...? da's myn advies in ieder geval. ik weet bijna zeker dat je dan wel een passende titel kunt bedenken.

    Duss..
    Je mag hem dan nog niet activeren ofwaaat?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    1 boy, 2 girlfriends { justin bieber }


    zoiets?


    (Be)lieve in (you)rself