• dus, je moet zelf aanvulle, hoe gek jij wel van Tokio Hotel bent! ^^ ik geef een voorbeeld:

    ik ben zo verzot van TH dat ik...
    >mn mama heb verplicht om Bill's lievelingseten klaar te maken!

    >alleen maar dingen eet die TH graag eet!

    >ik op mn examen Godsdienst op de vraag: Wat zou jij doen als je de de grote pot zou winnen? (bij kansspelen e) en de bedoeling was dus dat ik zoiets zou schirjven als: aan het goede doel geven! maar in plaats daarvan antwoorde ik: 1) een cadillac escalade 6.2 V8 sport luxury kopen (Tom's auto!) 2) een privé concert van Tokio Hotel 3) een huis naast dat van de kaulitztwins!

    en op de vraag: welke bekende persoon zou jij voor 1 dag wel eens wilen zijn? en wrm? (en natuurlk moest ik Jezus of God fzoiets antwoorden om de wereldvrede te verbeteren...) maar ik sgreef: Bill Kaulitz! omdat ik wel eens zou willen weten hoe het voelt om zo heet te zijn en zo beroemd! en dan kan ik gwoon op mezelf en mn broer geilen... (JA IK BEN ZOT! xD)
    (-->> btw, ik had 95% gekregen! mn leerkracht beweerde dat dromen mag... wat zij wil! x)

    >ik elke week duitse tijdschriften lees

    SNAPPIE? Dus vul zelf maar aan ^^

    xX.!

    Mwuahaha jy bent gestoord x'D (op een goeie manier) zo ver ga ik niet hoor, ik koop tijdschirften en ben verslaafd aan quizlet voor ze, maar ik eet egt geen dingen die al1 Tom lekker vind hoowr ik hou van chocolade =P


    BAM!

    zoooooooo jij gaat ver!!*kuchkuch*
    van die vragenlijst vondt ik wel grappig!!en eet jij iedere dag pizza??
    kiss

    Ik citeer ze altijd:D Ik kan er niet zo veel aan doen maar bij alles kan ik wel een uitspraak van Bill, Tom, Georg of Gustav verzinne:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    ik roep in mijn slaap :

    bill pak me!! *rare geluiden* :P ik wil nie wete wa ik droom

    en ik was juist op vakantie en mijn zus en mijn pa sliepe op de zelfde kamer:p...afgang*

    > op mijn examen nederlands moesten wij zinnen maken

    en ik eb allemaal zinnen gemaakt me th :p

    ik flip als ik een th tijdschrift zie want dan moet ik da hebbe

    en ik praat continu over ze:p

    ik heb ooit me mijn leraar nederlands een deal geslote namelijk:

    als ik een goe examen had kreeg ik boekskes van th:p

    en ik scheld mijn leraars t.o. uit omda die zij da bill een wijf was en ik zo : ja da zal gij zijt tog ookeen wijf

    ma keb geen straf gekrege:p

    mezelf blijf (angel)

    srry, maar ik weet niks beters, de jongens zijn toch ook redelijk normaal gebleven (flower)

    best wanhopig eigenlijk

    ik heb me suf gezocht naar aardbeienpoeder omdat bill van melk met aardbeienpoeder houdXD maar heb t gevonden! en t is heerlijk

    oja en ik kan ineens geen chocolademousse meer door me keel krijgenXD omdat bill een keer zei dat ie dat totaal niet lekker vind

    ooh god wat ben ik toch eigenlijk erg



    ojaa en k geef al me zakgeld uit aan duitse tijdschriften en andere th dingen



    xxAmanda

    zoooooooo jij gaat ver!!*kuchkuch*
    van die vragenlijst vondt ik wel grappig!!en eet jij iedere dag pizza??
    kiss


    neej, nie elke da pizza, maar ik eet bijvoorbeeld alleen dezelfde conrflakes als Bill en Tom MET melk, wnt op de DVD zei bill datie geen conrflakes moet hebbe zonder melk! ^^ (en ik lust nii eens cornflakes, laat staan me melk.. xp)

    en ik drink bijvoorbeeld alleen de merken water die zij drinken, en alleen cola en ice tea, wnt fanta lusten ze nii..

    maarr gelukkig eten ze naar et sgijnt wél graag nutella, dus ik heb geluk :P ik kan dus nog altijd dooorgaan met mn nutella-obessie!(yeah)

    en Bill drinkt vaak zo van die actimelletjes met aardbei-smaak: ik lust het nii, maar whatever, ik drink et tog xD lol

    omg, Bill drinkt zot graag koffie ö ik moet weer koffie beginnen drinken!!
    *stormt naar de keuken om een kan koffie te zetten*

    lol. x

    en ik spreek de hele tijd duits..
    mn vriendinne worden er zot van omdat ze me
    niet verstaan, en zelfs mn duitse vriendin word er zot van! xp

    *sry, nog iets te zeggen!*
    vannacht droomde ik dat de tourbus van TH op het midden van een plein in de buurt van mn sgool stond, en ik sprong hysterisch voor die bus :P en mn leerkracht wou me weg trekken, maar ik spartelde tegen! wat de aandacht van Tom en Bill trok, die me dan vroegen of ik op de bus wou komen ^^ en Saki heeft dan mn leerkracht vriendlijk verzocht om zn gat te reppen, ver weg van de tourbus xD

    Omg, gy zij echt zo coolxD Ik ben gwn zo verzot op hen dat ik:

    > al heel veel over hen heb gedroomd
    > ik geen gesprek kan voeren, zonder TH te vernoemen
    > Dat ik erover fantaseer dat ik Bills vriendin ben.
    > dat ik huil, omdat ik niet naar concerten mag
    > Dat ik huil, omdat ik toch weet dat Bill me nooit zal zien staan...


    Enzovoortz enzovoortz...

    xD

    En foto van hun op mijn verjaardags taart laat zeten dus dat betekent dat ze over 5 dagen letterlijk om op te vrten zijn.!

    xx

    - ik het al speciaal vind dat ik dezelfde lucht in adem als hun
    - ik hetn og veel specialer vind dat zij dezelfde zon & maan zien als ik
    - ik het fantastisch vind als ik de teksten zing van th, dat ik dan dezelfde woorden zeg alsdat Bill heeft uitgesproken.


    Turning up the volume

    - ik het al speciaal vind dat ik dezelfde lucht in adem als hun
    - ik hetn og veel specialer vind dat zij dezelfde zon & maan zien als ik
    - ik het fantastisch vind als ik de teksten zing van th, dat ik dan dezelfde woorden zeg alsdat Bill heeft uitgesproken.

    Whagh, die is echt gestoordxD
    Nee, die is echt cool!