• Haaii^^

    Ja ik ben dus nu echt levenloos bezig samen met Renee <3 Competitie tussen ons ^^ Maar what ever. Ik kan dus weeral niet kiezen welk voorstel ik ga nemen. Ik ga dus weeral een nieuwe QUiz beginnen met andere woorden. Misschien als ik de titel zeg kom je er al op vooruit. I'm NOT gonna wear that skirt! is de titel en deze 3 voorstellen daar kan ik niet tussen kiezen. Kiezen jullie in mijn plaats?

    1.Het gaat over een meisje die nouja meer een jongen is! Ze zou nooit een rok/jurk of meisjes dingen willen dragen totdat ze die ene perfecte jongen ziet die haar niet ziet staan omdat ze te jongens achtig is! Dat vertelt hij haar en zij heeft gezworen nooit een rok te dragen maar zal ze dat voor deze jongen zich daar aan houden?
    Door mijn allerliefste Renee/Billneukerx3

    2.Dat je dan een rok vindt en dat er dan een kikker in de buurt zit en die zegt dan dat je als je die rok draagt, dat je dan je droomprins zou ontmoeten en als je die rok binnen een week niet gedragen hebt dat je dan een of andere straf zou krijgen, maar je vindt die rok zo lelijk dat je 'm echt niet wil dragen en dan neem je 'm toch maar mee en dan ga je 'm pimpen zodat tie er iets beter uit ziet en dan besluit je 'm toch te dragen en dan ontmoet je je droomprins en dan blijkt z'n moeder een gemene heks te zijn en die vergiftigd die rok enz. enz. xD
    Door de cuuwle fantasie van xXPinkLadyXx

    3.Kijk je moet naar een bruiloft naar mensen uit Duitsland [familie van de kaulitzen btw ;]], Nou dan ga je naar de winkel en je zoekt naar een leuke jurk of rok maar die vind je niet. Dan kom je thuis en dan zeg je tegen je ma dat je nix gevonden hebt en dat je morgen ofzo wel nog een x gaat kijken. Maar van je ouders moet het allemaal heel snel dus kopen ze iets voor jouw..Een heel lelijk rokje. Nou die wil je dus echt niet aan doen en je spreekt af dat je als je zelf iets vind die dag dat je dan die lelijke rok niet aan hoeft te doen. Dus je zoekt je rot in de winkels tot dat je een jongen ziet die ook haastig tussen de kleren zoekt,je knalt tegen hem op en je raakt aan de praat. Dan komen jullie er achter dat jullie naar de zelfde probleem hebben en dat jullie naar de zelfde bruiloft moeten. Dan daagt de jongen je uit om dat lelijke ding aan te doen,maar je laat je niet zomaar op de kop zitten en je zegt dat je het alleen doet als hij het ook doet. En als jullie elkaar dan weer zien op de bruiloft...Dat mag je zelf verzinnen maar ik denk dat iedereen wel weet wat er dan komt x]
    Door m'n lieve xNIJNTJE/Raquel

    Nou, de keuze is aan jullie!

    xxxx

    Ik ga niet stemmen want ik ben 1 van de 3 en dat zou niet eerlijk zijn =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Damnit ik kan natuurlijk zelf ook niet kiezen en hier op dit topic komt geen kat ><

    de eerste (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    yay al 1 iemand ^^

    De stand tot nu toe :

    Idee 1 : 1
    Idee 2 : 0
    Idee 3 : 0

    wauw..x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Okay stop! Dit word niets..

    Ik ban het idee van Billneukerx3

    woehoe ^^
    you rule Billneukerx3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jeuj

    Mijn beste vriendinnetje die hét beste is in Nederlands want ik ben het beste in Engels heeft gewonnen. [/Check Billneukerx3 haar profiel als je hier niets van begrijpt^^]

    whaha koewl hoa x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Maar het staat er nog niet helemaal ^^ Ik laat wel weten als je mag gaan kijken ^^