• Ik vroeg me dus zo af:
    Heeft iemand van jullie weleens een SMS naar de verkeerde persoon gestuurd.
    Niet dat ik dat heb gedaan, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.(cat)

*insert philosophical cringe expression here*

ja x)
    - dat was best wel erg -

Vampire Heart.

PRESIDENT schreef:
    -steekt fluitend haar hand op.-

Ikke.
    Ook al een keer expres, omdat de persoon die ik -fout- sms'te niet reageerde. Krijg ik een minuut later een sms; "Volgens mij was het niet naar mij bedoelt ;p".. Nee, inderdaad.. Leuk opgemerkt --"

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Ja, ooit eens wel. Maar toen had ik het nog gezien dat het naar de verkeerde was gestuurd. En dat was toen niet echt slim van mij.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Jaah iets heel ergs XD Wat hij niet mocht weten. Ik schaamde me kapot. (was voor me vriendin bedoeld, ging naar mijn ex-vriendje)

Nee.. nee.. eigenlijk niet nee.

Life is hard and then we die

Haha, ja twee keer zelfs. Een keer moest ik naar een vriendin smsen en toen kreeg mijn vader hem xD En een keer zou ik naar mijn neef smsen en toen kreeg ik van een vriend terug: Waar heb jij het nu weer over? xD

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

jah....x'D

Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

Jups. (:

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

haha ja ik heb dat wel een paar keer gehad ;x

-

Een vriendin van me stuurde ooit een berichtje die bestemd was voor haar vriendje naar haar stiefvader XD

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Mijn beste vriend wou klagen tegen mijn beste vriendin over mij. Stuurt hij het per ongeluk naar mij, terwijl ik naast hem stond.

Some people make the world special just by being in it

Nee, niet echt.
    Ik vind het best lol wanneer mensen smsjes naar me sturen, waarin ze over mij praten :') dat heb ik wel vaak.

Don't be a drag, just be a queen.

Ja, gebeurt wel eens. (:

[ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 17:53 ]

Don't let 'em say you ain't beautiful.

Best wel vaak xD Dan moet ik iets naar mijn moeder sturen stuur ik het naar mijn vriedje xD
    Omdat hij een soort van snel toets is bij mij xD

Love sheds light one the darkest of times