• Er schoot me net wat te binnen. Ik heb natuurlijk vakantie maar voor de vakantie zaten wij altijd in een Engels lokaal waar groot op de muur staat: Fair is foul and foul is fair. En ik heb geen idee wat het betekent.
    Dus: Wie kan me dat uitleggen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Een foul is volgens mij een gek en fair is eerlijk.
    Dus eerlijk is gek en gek is eerlijk?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fool is al een gek x) Foul niet I think? Vertaler zegt foul = smerig

    Zelfstandig naamwoord:
    onregelmatige
    botsing
    Werkwoord:
    bevuilen
    bezoedelen
    vuil worden
    oplopen
    onklaar maken
    versperren
    onklaar raken
    in botsing komen met
    de spelregels overtreden
    in de war raken
    Bijvoeglijk naamwoord:
    vuil
    vals
    smerig
    gemeen
    onrein
    oneerlijk
    onzuiver
    laag

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 14:13 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Foul is vies en fair kan blond haar of eerlijk betekenen. (voorzo ver ik weet.)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Die zin komt uit Macbeth van Shakespeare. Het betekent dat wat mooi is, lelijk is en dat wat lelijk is, mooi is.
    Deze zin is wordt ook gebruikt voor de film Freaks. Deze film gaat over een circusgroep, bestaande uit één mooie, blonde vrouw Cleopatra en een groep 'freaks' (= misvormde mensen). Deze misvormde mensen hebben een hart van goud en de mooie Cleopatra is erg gemeen voor deze mensen. Dus wat mooi is, is lelijk en wat lelijk is, is mooi.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Die zin komt uit Macbeth van Shakespeare. Het betekent dat wat mooi is, lelijk is en dat wat lelijk is, mooi is.
    Deze zin is wordt ook gebruikt voor de film Freaks. Deze film gaat over een circusgroep, bestaande uit één mooie, blonde vrouw Cleopatra en een groep 'freaks' (= misvormde mensen). Deze misvormde mensen hebben een hart van goud en de mooie Cleopatra is erg gemeen voor deze mensen. Dus wat mooi is, is lelijk en wat lelijk is, is mooi.


    All this dampness is damp.