• De Stoel van 1000 Zonnen.

    Stond die al eens dicht bij één van jullie? Of ben je er al eens in geweest? Voor zover ik weet is het nog niet in mijn buurt geweest. (ik kijk niet altijd)
    En weet je wat zou stinken? Als die stoel vlakbij je staat en ze iets vragen om mee te brengen dat je net niet hebt. ;p

    Maar dus een vraag voor de Belgjes onder ons;
    Is 'De Stoel' van '1000 Zonnen' al bij jullie in de buurt geweest? ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    sorry ik weet niet wat het is.
    dus nee. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Nederlander die het niet snapt hier. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Nederlander die het niet snapt hier. (':


    welkom bij de club. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    In een dorpje in de buurt van ons ^^. In Hulshout ofzo, echt dichtbij, mijn vader herkende het meteen. Hij wilde er direct naar toe rijden, maar mama dacht dat ze te laat zouden zijn dus ze zijn niet gegaan. De volgende dag zagen we op tv dat je toen een reis naar Cuba kon winnen en dat de eerste mensen die daar arriveerden er eigenlijk vrij laat waren en dat wij er veel vroeger konden zijn =(.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    In een dorpje in de buurt van ons ^^. In Hulshout ofzo, echt dichtbij, mijn vader herkende het meteen. Hij wilde er direct naar toe rijden, maar mama dacht dat ze te laat zouden zijn dus ze zijn niet gegaan. De volgende dag zagen we op tv dat je toen een reis naar Cuba kon winnen en dat de eerste mensen die daar arriveerden er eigenlijk vrij laat waren en dat wij er veel vroeger konden zijn =(.

    Oh, dat suckt! ;o
    Altijd de kans nemen! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Same schreef:
    (...)
    Oh, dat suckt! ;o
    Altijd de kans nemen! ^^

    Ja inderdaad :'D. Voor mijn mama was het dan niet zo erg, zij was juist een weekje terug van Cuba, maar mijn vader wou altijd al graag naar daar :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Psychic schreef:
    Nederlander die het niet snapt hier. (':

    Het programma '1000 zonnen en garnalen' plaats elke dag denk ik op een andere locatie een strandstoel. Degene die eerst bij de stoel is wint dan iets :'D.
    Eigenlijk vrij simpel dus :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Geen idee of die dichtbij was.
    Als die al dichtbij zou zijn, zou ik mssn iemand aanstoten om mee te doen, maar ikzelf zou niet willen x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Psychic schreef:
    Nederlander die het niet snapt hier. (':


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee.

    Psychic schreef:
    Nederlander die het niet snapt hier. (':


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    als ik kijk hoop ik altijd dat die eens bij ons staat ;o ; ikwil ook wel op reis ;p maar nog niet dus ;o


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."