• Zoals sommige van jullie weten is het nu ongeveer 4 weken uit met mij en mijn 'ex'vriend..
    Deze week heb ik hem voor het eerst weer op MSN gesproken. hij deed vrij normaal en best wel aardig enzo, Maar eergisteren stuurde hij een smsje dat hij het beter wil uitpraten, over waarom het uit was gegaan, en dat soort dingen.

    maar moet ik dat wel doen?
    ik vind het best moeilijk om met hem te praten, en ik weet helemaal niet of ik er al aan toe ben om hem te zien..

    wat zouden jullie doen?

    Vind je het prima zo, of zul je blijven denken aan wat er fout is gegaan? Ik zou gewoon gaan en zien wat ervan komt, het kan nooit kwaad lijkt me.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Vind je het prima zo, of zul je blijven denken aan wat er fout is gegaan? Ik zou gewoon gaan en zien wat ervan komt, het kan nooit kwaad lijkt me.

    Inderdaad, ik denk dat het nooit kwaad kan. Gewoon gaan, en als het echt niet lekker zit ga je gewoon eerder weg. (;


    Love is in the air'<3

    Ik zou erover praten.(:
    Maar afkappen zodra hij begint te slijmen van 'O, wat heb ik gedaan, ik wil je terug' enzo.x;


    everything, in time

    Wat Reassurance zegt, vind je het prima, of denk je nu steeds wat er is fout gegaan?
    Je kan natuurlijk ook nog even wachten totdat je denkt dat je het aankan om hem te zien.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, dus misschien kan het wel geen kwaad, ik weet alleen niet of ik het aankan, of maar gewoon even door moet bijten