• Hebben jullie dat als eens gehad? Een bijna dood-ervaring en dat je heel even je hele leven zag voorbijflitsen?

    Ik had het in februari. Toen we midden in de nacht naar zaventem moesten vertrekken om ons vliegtuig naar Berlijn te nemen. Net dan sneeuwde het en het was dan nog donker - duh, het is nacht xp.
    En toen reed er een vrachtwagen vanop de pechstrook ineens de autosnelweg weer op zonder lichten, richtingsaanwijzers, ... We zagen het pas toen we enkele meters van die af waren. Hij reed dan nog traag. En mijn zus kon niet van rijbaan veranderen want er kwam een andere auto afgereden. Dus moest ze heel hard gaan remmen.
    En ja, toen zag ik alles even voorbijflitsen. En erna kregen we zo hard de bibber.

    o ja 1 x ik reed rustig op mijn fietsje en er was een nare bocht. mijn been hing een beetje raar langs mijn fiets en op dat moment kwam er een auto met volle vaart aanrijden ik raakte de auto en slingerde en viel bijna van mijn fiets.
    maar het er is niks erg's gebeurt behalve dat ik me was dood geschrokken! het is niet echt een bijna dood ervaring. maar ik had wel echt het gevoel dat het slecht af had kunnen lopen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 13:32 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    wow, dat moet wel heel erg heftig zijn ...
    Ik heb dat nog nooit meegemaakt, of ik weet er niets meer van (want bij mijn geboorte/ tot 1 jaar ben ik wel een paar keer bijna dood gegaan).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    bernatje schreef:
    o ja 1 x ik reed rustig op mijn fietsje en er was een nare bocht. mijn been hing een beetje raar langs mijn fiets en op dat moment kwam er een auto met volle vaart aanrijden ik raakte de auto en slingerde en viel bijna van mijn fiets.
    maar het er is niks erg's gebeurt behalve dat ik me was dood geschrokken! het is niet echt een bijna dood ervaring. maar ik had wel echt het gevoel dat het slecht af had kunnen lopen.


    Jha, als je op je hoofd valt ofzo kan het ook helemaal fout gaan! Ö

    Hehe, nouja. Ik heb het al wel een heleboel keren gehad. Maar niet echt zo erg als bij jou.
    Ik zat achter op bij een ex-bff, en we zagen geen auto aankomen van links. Want het is nogal een drukke weg, waar we over wilden steken. Dus zij zo de weg overfietsen, komt die auto eraan van links. Dus ik zo van, dat ze uit moest kijken omdat er een auto aankomt. Zij harder trappen, natuurlijk. En die auto kon ons net nog ontwijken. Dat was wel even schrikken. Hij riep ons btw wel na, dat we uit moesten kijken. (':
    & dat is zo nog wel een paar keer gebeurt. En ik wou ook een keer oversteken bij een zebrapad, stopt er zo'n auto niet. Dus terwijl ik net een stap op het zebrapad zette, reed er vlak voor me - een paar centimeter van me vandaan een auto langs. Wat een ass, zeg. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LunaLight schreef:
    Hehe, nouja. Ik heb het al wel een heleboel keren gehad. Maar niet echt zo erg als bij jou.
    Ik zat achter op bij een ex-bff, en we zagen geen auto aankomen van links. Want het is nogal een drukke weg, waar we over wilden steken. Dus zij zo de weg overfietsen, komt die auto eraan van links. Dus ik zo van, dat ze uit moest kijken omdat er een auto aankomt. Zij harder trappen, natuurlijk. En die auto kon ons net nog ontwijken. Dat was wel even schrikken. Hij riep ons btw wel na, dat we uit moesten kijken. (':
    & dat is zo nog wel een paar keer gebeurt. En ik wou ook een keer oversteken bij een zebrapad, stopt er zo'n auto niet. Dus terwijl ik net een stap op het zebrapad zette, reed er vlak voor me - een paar centimeter van me vandaan een auto langs. Wat een ass, zeg. D:


    Jha idd.
    Voetgangers hebben altijd voorrang, als ze zich op het zebrapad willen begeven of zich er al op bevinden. En dan rijden ze gewoon door..
    Zo'n dingen heb ik ook al vaak genoeg gehad!

    Ik kijk nooit echt uit als ik de baan moet oversteken met gevolg dat sommige auto's ineens moeten remmen... (niet echt bijna-dood ervaringen, maarja ;d)


    None but ourselves can free our minds.

    Finished schreef:
    (...)

    Jha idd.
    Voetgangers hebben altijd voorrang, als ze zich op het zebrapad willen begeven of zich er al op bevinden. En dan rijden ze gewoon door..
    Zo'n dingen heb ik ook al vaak genoeg gehad

    Ja inderdaad, dat is zo irritant. Dan voel ik me echt beledigend als mensen tegen me zeggen dat ik beter moet oppassen, terwijl die mensen in de auto gewoon doorrijden. D:
    Wacht maar tot het bij hun gebeurt, dan geven ze me gelijk. -mwuaha-

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 13:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik lette vroeger niet zo goed op als ik de baan overstak. Met gevolg dat mijn mama mij terug trok en zelf geraakt werd. Sindsdien let ik héél goed op.


    You’re falling into history.

    Toen ik in de VS in een tornado zat, en bijna te laat was voor een schuilkelder - die koker was nog geen 50 meter bij me vandaan...

    Ik had me verslikt in een soort van napoleonsnoepje. Was 4 jjaar en ik kan me nog alles herinneren.

    Wow, dat is wel schrikken ;x Ehm, ik kan niet direct een ervaring bedenken, denk ik..


    Life begins at the end of your comfort zone

    Strobelight schreef:
    Ik kijk nooit echt uit als ik de baan moet oversteken met gevolg dat sommige auto's ineens moeten remmen... (niet echt bijna-dood ervaringen, maarja ;d)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    omg, dat is schrikken!
    Nee, er komt op het moment niets in me op. ;X


    Love is in the air'<3

    Wow, eng!


    make cake, not war

    Bij mij wel.
    2 keer zelfs
    in 1 week door hetzelfde probleem.


    en bij mijn geboorte kon ik dood zijn.
    Ze hebben me te lang in mijn ma dr buik laten zitten waardoor ik nu een heel bijzonder oogprobleem heb dat bijna niemand heeft.
    Eigenlijk mag ik dankbaar zijn dat ik er toch uit ben met of zonder oogprobleem

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 20:07 ]


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †