• En ik weet echt niet hoe het komt! :l

    Ik ben zoals gewoonlijk eergisteren avond om twaalf uur gaan slapen. Om tien uur stond ik op, maar ik was gewoon doodmoe!
    Gisteren ben ik om dezelfde tijden gaan slapen en vandaag stond ik ook op rond tien uur. Ik ben gewoon om twee uur terug in mijn bed gekropen, omdat ik half ik slaap viel, terwijl ik niets vermoeiend had gedaan.
    En nu val ik hier haast weer terug in slaap.

    En ik heb zo onder mijn ogen een heel gedeelte dat blauw ziet van de vermoeidheid.

    Iemand enig idee wat er mis is? Tien uur slapen is toch lang genoeg? :l


    Let the Night embrace you

    Misschien dat je een tijd geleden slaaptekort hebt gehad. Ik heb dat namelijk nu zelf ook omdat ik het hele schooljaar maar 6 a 7 uurtjes sliep per nacht. Als ik jou was zou ik dan nog eerder naar bed gaan en nog langer uitslapen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Heb je misschien een stressvolle periode achter de rug? En nu je eindelijk rust hebt dat je dan de vermoeidheid voelt? Und anders, geen idee. Misschien iets eerder naar bed gaan, en niet te laat uit bed gaan, anders kom je 's avonds niet in slaap -althans anders kom ik 's avonds niet in slaap-. En tien uur slaap is voor de meeste mensen wel genoeg, maar het verschilt. Als ik negen uur slaap ben ik fit, maar ik slaap meestal maar zes uur, soms minder..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat kan ook wel door de warmte komen hoor, ik heb dat ook altijd in de zomer dat ik zo loom en zo moe ben ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dat heb ik ook, maar bij mij komt dat door bloedarmoede.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het kan zijn dat het weer meespeelt. Maar je kan beter ook vroeger gaan slapen. Het geeft niet zoveel dat je 10 uur slaapt, maar het helpt beter als je voor 10en in bed ligt. Ook kan het aan stress liggen. Of misschien pfeiffer? Of iets anders aan je lever? Bloedarmoede? Ijzertekort?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 22:46 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Het kan ook zijn dat je teveel slaapt, ja geloof me daar wordt je ook moe van. Maar misschien slaap je weinig tijdens school en met de proefwerken een paar weken geleden en zo


    Live life limitless.

    Misschien de warmte en, zoals Boulevard al zegt, teveel slaap..


    Everything means nothing, if I ain't got you.