• Ja, dat geef ik eerlijk toe. Ik ben zo kieskeurig en verwend als de pest, maar dat heb ik mezelf aangedaan (cat), en dat heeft verder niets met vrijgevige ouders te maken want die had ik niet (nerd).

    Sinds ik uit ben geweest in Berlijn, vind ik het uitgaan hier in Nederland al jaren niks meer. Het is saai, slaat nergens op en is gewoon.. ja ik vind het te saai en te low budget. Want daar heb je echt van die prachtige fancy clubs met ijtsmijters, waar ze niet van die 'goedkope' (hiermee bedoel ik niet het feit of mensen geld hebben of niet maar hoe ze eruit zien qua kleding/uitstraling etc) -sorry voor mijn woorden- mensen binnen laten. En van die prachtige gebouwen en locaties, zeg maar.

    En nu ik in Eindhoven woon, zelfs in het uitgaansdeel, heb ik flink om me heen gekeken in de hoop dat ik misschien ook maar iets zou vinden wat er een heel klein beetje bij in de buurt zou komen, zelfs daar neem ik genogen mee.

    En ik wat uiteindelijk vet blij toen ik een gebouw had gevonden wat helemaal uitstraalde wat ik zoek in een uitgaansgelegenheid. Heel classy en luxe. Dus ik helemaal blij en was ik al helemaal aan het plannen met mijn zus wanneer we erheen zouden gaan. Er stond wel +21 boven de deur, maar we dacht dat we vast wel iets konden regelen zodat ik daar wel binnen zou geraken.

    Maar, omdat er +21 stond hadden we al zoiets van 'er zullen vast wel dames rond lopen in schaarse kleding en alles' dat heb je vaker in nachtclubs. Of gewoon mensen die op de bar of tafel dansen, maar wel gewoon (het meeste van) hun kleding aanhouden :'DD. Maar dat doet ons opzich niet zo heel erg veel, dus dat zou niet echt een probleem zijn.

    Dus ik ging het vandaag opzoeken hoe en wat dat precies was om te kijken of ze echt heel streng waren met de leeftijdsnorm. Kom ik er gewoon achter dat het een fucking bordeel is. .___. Stiekem was dat wel te verwachten.. maar nu ben ik helemaal teleurgesteld. Ik had echt gehoopt dat ik eindelijk iets gevonden had in Eindhoven.

    Ghehe, ik ben bang dat ik dan nu maar geduldig moet wachten tot ik zelf in Berlijn woon (nerd).

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:56 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja dat denk ik dan ook xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, Nederland is heel anders qua uitgaansleven.
    Moet je een keer naar Kreta gaan, daar heb je pas veel nachtclubs. :'D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik geef je 100% gelijk D:
    In mijn stadje ga ik helemaal niet meer uit. Ik amuseer me gewoon niet.

    Verwend nest (cat)
    Noh, je hoeft toch ook niet persé uit te gaan, er is toch geen zak te doen in Nederland - en vooral niet waar ik woon ><


    I may not always be perfect, but I'll always try.