• De stelling van vandaag luidt:
    Het leven is niet hard, je maakt het jezelf moeilijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Travesty schreef:
    Oneens, het hoeft niet meteen je eigen schuld te zijn. Het ligt helemaal aan de situatie.

    Oneens. Niemand vraagt om obstakels op zijn/haar pad.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik denk van wel.
    Waarom? Ik heb geen zin/tijd voor een lange reactie hierop, maar.. ik denk dat mensen het elkaar moeilijk maken, dus eens.

    Gediltelijk. Het leven is moeilijk maar wij maken het nog veel moeilijker dan het is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het leven is wel een beetje moeilijk maar je hebt er zelf ook wel een beetje ingeving in het leven

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 10:56 ]


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    oneens, je kan er soms niets aan doen dat iemand anders iets bij je flikt. het beste is dan om jezelf zo hard mogelijk te maken en door te gaan


    you were born original don't die as a copy

    Oneens, niet alles wat er in je leven gebeurt is je eigen schuld...

    KirstenSnaps schreef:
    Oneens. Het leven is hard en gaat met vallen en opstaan. Maar waar ik wel in geloof is dat jij er zelf voor zorgd dat iets goed loopt of op zijn pootjes terrecht komt. Wil je iets? Dan zul je ervoor moeten werken, maar uiteindelijk krijgt iedereen wat hij/zij verdient als ze er hard genoeg voor werken.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Exercitus schreef:
    Gediltelijk. Het leven is moeilijk maar wij maken het nog veel moeilijker dan het is.


    If we had not a soul, music would have created it.

    oneens het leven is gewoon hard

    3 vriendinnen van mij zijn 2 jaar geleden gestorven in een auto-ongluk en dat was NIET mijn fout!

    BLIND schreef:
    Het leven is ontzettend hard. Je gaat op je bek, staat op en loopt weer door. Shit happens.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    oneens.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Oneens!

    Dat is echt helemaal niet waar. Ik ben te vroeg geboren waardoor ik nu gehandicapt ben en dat maakt mijn leven vaak tot een hel, dus deze stelling is echt de grootste onzin.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    BLIND schreef:
    Het leven is ontzettend hard. Je gaat op je bek, staat op en loopt weer door. Shit happens.


    "POTATOOOOOE!"