• Jullie trekken me helemaal de WK sfeer in enzo. Ookal hebben we verloren q_q *cries*
    Anyway, ik heb al láng zitten nadenken over een verhaallijn voor een story over Forlán. Maar ik weet NIKS. Vooral omdat ik noooooit zulke stories schrijf, alleen horrorstories. Daarbij zijn horrorstories makkelijker te schrijven, aangezien daar alles chaotisch is enzeau D: En veel gebeurd...
    Dus help (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ehm. Ik zet mijn denkhoed op. Je kunt ook een Wk horror story schrijven zoals ik en Selena ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Maar ik wil leuke romantische dingen.. I guess :/ Ik heb genoeg horrorstories :c


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien kan je er wel een horror verhaal van maken, dat de voetballers een voor een verdwijnen. En ze gevangen zijn genomen door een,een of andere cult ofzo :X

    EHm...misschien is dat een idee

    Edit: Ik zie dat je een romantische story wil maken xD ...dan kan je doen dat je bij een training bent van die voetbalclub telkens ben jij bijv daar weer en hij ziet jou en jullie worden eerst vrienden en van het een komt het ander xD

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 20:50 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik ben aan het denken.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Wat dacht je van een crazybitchass stalker die alles zou doen om Forlán voor zich te winnen. En Forlán maakt daar misbruik van en dan is dat meisje, like, zijn persoonlijke schoonmaakster, ofzo?

    Ik heb eigenlijk geen idee.


    All this dampness is damp.

    Stiekem wil ik ook een WK story maken xD alleen ik durf niet xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Een meisje die probeert uit te vinden wie ze werkelijk is. Ze weet niet meer wie ze is, of wat ze is. Wanneer ze terrecht komt bij Forlán voetbalteam en Forlán haar probeert te helpen ontstaat er een liefde ofzo.

    Doe dit idee maar niet, want ik kan niet denken de laatste tijd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    RememberXme schreef:
    Misschien kan je er wel een horror verhaal van maken, dat de voetballers een voor een verdwijnen. En ze gevangen zijn genomen door een,een of andere cult ofzo :X

    EHm...misschien is dat een idee

    Edit: Ik zie dat je een romantische story wil maken xD ...dan kan je doen dat je bij een training bent van die voetbalclub telkens ben jij bijv daar weer en hij ziet jou en jullie worden eerst vrienden en van het een komt het ander xD
    Hmja, maar ik dan krijg je ook maar net 10 hoofdstukken x'D


    I live for the applause, you will die for it.

    RememberXme schreef:
    Stiekem wil ik ook een WK story maken xD alleen ik durf niet xD


    Ik wil er ook eentje maken, iig. (krul)


    All this dampness is damp.

    Denmark schreef:
    Een meisje die probeert uit te vinden wie ze werkelijk is. Ze weet niet meer wie ze is, of wat ze is. Wanneer ze terrecht komt bij Forlán voetbalteam en Forlán haar probeert te helpen ontstaat er een liefde ofzo.

    Doe dit idee maar niet, want ik kan niet denken de laatste tijd.
    EZ, AWESUM. Autocrash of whatever, geen idee wie ze is. Vriendinnen nemen haar mee naar WK om haar op te beuren = ze ontmoet Forlán. Epicness. Merci :3 Ik zet erbij dat het van jou komt 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)EZ, AWESUM. Autocrash of whatever, geen idee wie ze is. Vriendinnen nemen haar mee naar WK om haar op te beuren = ze ontmoet Forlán. Epicness. Merci :3 Ik zet erbij dat het van jou komt 8D


    Oh, het valt toch in de smaak. :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ga er één schrijven over Simon Kjaer.
    Nee grapje.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Kjaer schreef:
    Ik ga er één schrijven over Simon Kjaer.
    Nee grapje.


    Ik heb er 1 ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil best denken voor je maar je hebt al wat? (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nja, andere ideeën zijn ook welkom 8D Want ik weet niet of ik die andere wel uh, zo lang krijg. D: Argh.


    I live for the applause, you will die for it.