• Hello,

het is een paar weken geleden uitgegaan met mijn vriendin en ik heb haar sindsdien niet meer gesproken. In het begin had ik er niet zoveel last van maar nu begin ik haar echt héél erg te missen. Het probleem is dat ik niet meer tegen haar durf te praten op msn, ergens anders zie ik haar nooit. Het voelt alsof ze ineens een compleet vreemde voor me is, terwijl ik haar al vijf jaar ken. En ik ben heel erg bang dat ze niet met me wil praten omdat zij niet meer verder wou. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen?

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Misschien kan je gewoon tegen haar beginnen te praten? Met 'hoi, alles goed?' beginnen, of juist uitleggen dat je haar mist enzo? ;$

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Gewoon met haar blijven omgaan. Al is het uit jullie kunnen wel gewoon vrienden blijven.

La credenza è una medicina contro il timore

Ik zou er nog even mee wachten, als ik jou was. Ik weet zelf dat, zodra je te vroeg weer met je ex omgaat, je weer verliefd wordt en dan word je uiteindelijk nog harder gekwetst. Probeer afleiding te zoeken, ga met andere vrienden/vriendinnen om, doe iets!

Life is hard and then we die

Laat het een tijdje rustig, een maand of 2/3. Het is even moeilijk, maar zoals Annick zegt, is de kans heel groot dat je weer verliefd wordt. Succes!

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Zolang je niet begint te praten zal je het antwoord niet weten (:

Life begins at the end of your comfort zone

probeer het is? om met haar te praten. zeg haar dat je dr heel erg mist. ik denk dat ze dat ook wel zou waarderen. Misschien voelt zij zich nu net zo als jij? en durft zij ook niets te zeggen omdat ze bang is. er moet iemand de eerste stap zetten.anders veranderd er nooit wat en dat zou erg zonde zijn niet? sterkte(flower)

-

Ik denk dat je eerst nog even zou moeten wachten, tot het gemis al wat minder wordt. Want als je nu meteen met haar begint te praten, en ze wilt niet meer met je omgaan/opnieuw beginnen/praten, dan komt het dubbel zo hard aan. Ga wat weg met mensen en leid je wat af. En ga dàn met haar praten, begin gewoon een gesprek, over het weer ofzo weet ik veel, en na een tijd kan je haar vertellen dat je haar mist, als het gesprek wat blijft lopen. Sterkte!

Probeer op msn gewoon eens contact te maken. Begin gewoon met hoi. Als ze ook hoi terug zegt vraag je of alles goed gaat. Met die zinnen komt er altijd wel een gesprek uit :P

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Probeer het een beetje uit te praten.
    Moeilijk, maar het helpt wel...
    Veel suc6 iedergeval ;)

Juist niet zeggen dat je haar erg mist, misschien wil ze dat helemaal niet horen en gaat ze (nog meer?) afstand van je nemen. Ik zou, zoals andere al zeiden, nog even wachten tot je jezelf wat beter voelt en dan pas weer beginnen met contact opbouwen.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Gekke Lau! ze heeft zelf tegen me gezegd dat ze nog vrienden met je wil zijn!
    Je moet gewoon proberen om een gesprek aan te knopen, ze haat je echt niet hoor !(flower)

[ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 16:23 ]

I solemny swear i am up to no good

lau.. ik mis jou ook.
    en ik zou echt heel graag willen dat we weer vrienden worden. Ik wil echt geen vreemde voor je wezen, het spijt me echt zo erg!!

[ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 17:16 ]

Oh My God, Sun ~ Xiah Junsu -Omdat de zon in de weg zat-