• Ik moet straks voor mijn werk een gerecht bereiden... Het dessert heb ik al af (lekkere chocomouse en ijs vr degene die dat niet lusten) maar het hoofdgerecht wil dus ECHT niet lukken... Ik dacht aan zalm met puree en spinazie, maar dat is zo ouderwets... Hoewel met nieuwe kruiden lukt dat miss,, maar heeft iemand miss een beter idee?? Ik wil egt deze job krijgen... Ik wil me echt eindelijk eens bewijzen in de keuken :S
    Help me??

    Xx(K)

    Buuh, als ik een ding niet kan dan is het wel koken. Kijk in een kookboek, of een kooksite? D:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Sorry hier kan ik je niet bij helpen, als het om koken gaat, gaat het bij mij ALTIJD mis. xD
    maar veel succes!
    Ik hoop dat je de job krijgt ;p

    Psychic schreef:
    Buuh, als ik een ding niet kan dan is het wel koken. Kijk in een kookboek, of een kooksite? D:

    Ik vind niks :( Alleen de oude afggezaagde dingen zoals steak met frietjes, stoofvlees met frietjes, videe met frietjes en ik WIL geen frietjes O.o

    Maak. Kip met kruiden met kip door elkaar ';D?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Vis over schotel. Met tomaten, uien, knoflook en allerlij kruiden en tillapia filet (vis)
    daarover heen doe je kaas en dat doe je in een grote schaal in de over en dan na een half uurtje of zo haal je het er uit. is erg lkkr


    When words fail music speaks

    maaak gekruide zalm met groente zoals boontjes, en dan in een stoofmanier?


    Some angels have no wings.

    Smeer een stukje kip in met pesto, wikkel er een stukje spek omheen en stop het in de oven.
    of
    Snij een stuk kipfilet open, smeer de binnenkant in met mosterd en doe fetakaas erbij in. Even vastzetten met stokjes en dat in de pan.


    Music is the new sex

    En anders maak je een mexicaasn gerecht. Werkt ook altijd.


    Music is the new sex

    Risote van paddestoelen en zwammen óf een runderlende met pomme Dauphine (Aardappel puree met soezenbeslag en die bak je dan in de oven/frituurpan) en spinazie (door die spinazie doe je dan fijngesnipperde ui, knoflook, klein beetje paneermeel, peper, zout, citroensap.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oe heel simpel maar ook wel klassiek. Stuk vlees me witlof ingerold in ham en kaas en gegratineerd in de oven. En daarbij een aardappelpuree.

    Je kunt trouwens, om bijvoorbeeld aardappelpuree niet zo saai te maken, ook een smaak eraan toevoegen waardoor het apparter word. Bijvoorbeeld aardappels met ui en wortel kapot koken, blenderen, door een zeef doen en dan heb je aardappel/wortel puree.


    Wie du mir, so ich dir.

    Risote lukt zo vaak niet. Als je hem helemaal perfect wilt hebben moet je hem minsten 100 gemaakt hebben.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Risote lukt zo vaak niet. Als je hem helemaal perfect wilt hebben moet je hem minsten 100 gemaakt hebben.
    Na valt wel mee. Je moet gewoon goed kijken en nadenken.


    Anders maak je Couscous, dat is wel heel makkelijk!


    Wie du mir, so ich dir.

    Een tortilla met blaadjes spinazie, zalm, pijnboompitjes in de oven doen. En op de tortilla's mozzarella kaas.

    Heeft m'n mams verzonnen en het is zo lekker.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Psychic schreef:
    Buuh, als ik een ding niet kan dan is het wel koken. Kijk in een kookboek, of een kooksite? D:


    your eyes are like stars in the night.