• Hoi.
    Ik word er nu wel een beetje gék van. En volgens mij ligt het echt aan quizlet, want elke keer als ik quizlet open. Komt er na een tijdje, een melding dat internet het niet meer doet, en sluit hij alles af. En dan duurd het even en is alles er weer o.o En ik vind het echt irritant worden. Hoe komt dat nou dan? Want ik las ook al, dat meerdere mensen hier last van hebben als ze op quizlet zitten.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb daar geen last van? ;o


    Smiling but close to tears.

    Ik heb daar een tijdje last van gehad. Nu niet meer. Vanzelf over gegaan.
    Bij de meesten lag het een IE, zijn overgestapt naar Firefox of Chrome enzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb daar een tijdje last van gehad. Nu niet meer. Vanzelf over gegaan.
    Bij de meesten lag het een IE, zijn overgestapt naar Firefox of Chrome enzo.

    Owh, daar heb ik geen verstand van x) Wat houdt dat in dat chrome enzo? En omdat quizlet dat doet, moet ik daar speciaal voor overstappen? o.o Of ligt het niet aan quizlet?


    Sometimes it's best not to care.

    Ja, daar heb ik last van.
    Ik had daarover ook een topic geopend. Maar sindsdien is het alleen maar erger geworden.
    Vraag me niet hoe het komt, want ik heb het op mijn zus haar pc en mijn pc.

    Finished schreef:
    Ja, daar heb ik last van.
    Ik had daarover ook een topic geopend. Maar sindsdien is het alleen maar erger geworden.
    Vraag me niet hoe het komt, want ik heb het op mijn zus haar pc en mijn pc.

    Ja, erg irritant he! :x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb dat ook vaak, maar da's niet alleen bij Quizlet. Dus misschien ligt het aan je pc?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik heb daar geen last van, dus ik kan je niet helpen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    Ik heb daar geen last van, dus ik kan je niet helpen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Liebje schreef:
    Ik heb dat ook vaak, maar da's niet alleen bij Quizlet. Dus misschien ligt het aan je pc?

    Nou ik heb het echt alleen als ik quizlet open heb staan. Bij andere site's niet. :'O

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 16:32 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Nou ik heb het echt alleen als ik quizlet open heb staan. Bij andere site's niet. :'O

    Da's raar, want Quizlet is niet echt zo'n zware site, denk ik?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik heb er ook last van, maar erger me er niet aan:P hij hersteld zichzelf wel weer.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Liebje schreef:
    (...)
    Da's raar, want Quizlet is niet echt zo'n zware site, denk ik?

    Klopt, maar ik heb er ook nooit last van gehad, Ik heb het sinds een 2 week geleden ofzo? o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Dat heb ik ook supervaak.
    ik heb het ook vaak gewoon bij andere sites.
    maar het is sneller als quizlet geopend staat.


    Smile and live.

    Embrace schreef:
    (...)
    Owh, daar heb ik geen verstand van x) Wat houdt dat in dat chrome enzo? En omdat quizlet dat doet, moet ik daar speciaal voor overstappen? o.o Of ligt het niet aan quizlet?

    Ik neem aan dat alles nu open staat in Internet Explorer? Die mensen hadden bijv. Google Chrome gedownloaded en gingen voortaan daar internetten. Dat hielp. Ik ben te lui om dat te doen en bij mij is dat robleem gewoon overgegaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Overstappen naar een andere :Y) Ik had 't ook bij Internet Explorer, maar bij Google Chrome heb ik nergens last van


    "I shut my eyes in order to see.'