• Goed, ik had een meisje in mijn klas die nu bijna een jaar samen is met haar vriend.
    We waren wel vrienden, maar niet zo dat we buiten school afspraken.
    Nu vraagt haar vriend om hem toe te voegen op msn. Maar, ik mag niets zeggen van hem tegen zijn vriendin, dat meisje dus.
    Aan de ene kant, wil ik het niet doen. Ik wil niet achter de rug om chatten met hem ofzo.
    Maar dan denk ik, misschien is er een reden voor. Ze verjaart in augustus. Dus misschien is het daar wel voor.
    Moet ik hem nu toevoegen of eerst vragen waarom ik niets mag zeggen ofzo?

    Edit; goed, kheb em toegevoegd. En ik chat nu met hem. Dus we zullen zien wat hij wil ofzo xp

    Ik vroeg dus, waarom ik hem moest toevoegen.
    Antwoord hij: om te praten.
    Ik: en waarom mag D. er dan niets van weten? Ik wil niet in de problemen komen met haar, omwille dit.
    hij: ze is snel jaloers en als ze van niets weet, kom je niet in de problemen.
    hij: Heb je skype?
    ik: nee.
    hij: webcam?
    ik: nee.
    hij: pff.

    Voor mij al genoeg reden om hem te blokkeren en te verwijderen denk'k.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 13:59 ]

    Vraag inderdaad gewoon aan hem wat de reden ervoor is. Als het een slechte reden is kan je er later altijd nog voor kiezen om niet meer met hem te chatten. (:

    Gewoon doen. Het is toch niet erg om het vriendje van een vriendin op MSN te hebben?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Gewoon doen. Het is toch niet erg om het vriendje van een vriendin op MSN te hebben?


    Wel als zij er niets van mag weten, denk ik.

    Finished schreef:
    (...)

    Wel als zij er niets van mag weten, denk ik.

    Als hij alleen maar wil praten is er niks aan de hand. Maar als hij vreemd begint te doen zou ik je vriendin wel inlichten. Zij heeft het recht om dat te weten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    heb je goed opgelost hoor ;)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    idd, weg met die vent xd


    She said: I gotta find out for myself

    goed dat je hem deraf hebt gekicked :P


    -

    well done, vreemd figuur vind ik