Mijn leraar Grieks/Latijn is ontzettend lui. De slechtste leraar ooit, serieus. Maar nu stond ik op mijn rapport precies 3 5'en. (Waarvan ik er een niet kan ophalen, want dat vak hebben we niet meer.) Voor Latijn sta ik een 7, niets aan de hand.
Maar wij werken dus met magister en bij ons is het zo: 'Staat het punt er niet op, dan telt hij niet mee.'
En ik had kei veel goede punten voor Grieks, 8, 9, 10. In de proefwerkweek had ik een onvoldoende, maar als hij die andere punten had ingevoerd, was er niets aan de hand, dan stond ik mss nog net een 5,5. Maar hij heeft dat niet gedaan en daardoor sta ik nu een 4.
Dus 3x een 5 en 1x een 4.
Daar ga ik dus echt niet mee over, met die 3x een 5 nog wel, dat had mijn vader uitgerekend. Maar ik denk met dit dus écht niet. Aaaaaah, als hij die punten in had gevoerd, was er niets aan de hand!
Nouhou, ik wil niet naar die andere klas, die zijn niet leuk.:'(
Edit; Ik sta op mijn hele rapport nog een 6,2 gemiddeld. Maar daar zullen ze zeker niet naar kijken. Én ik ben op 6 van de 15 vakken vooruit gegaan. Waaronder de 2 vakken waar ik een 5 voor had, maar ja, dat zien zij niet hè. Nu moet ik afwachten tot dinsdag.><'
[ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 9:08 ]
everything, in time