• Hebben jullie ook door nadat Spanje gewonnen heeft dat iedereen lekker aardig doet tegen elkaar op quizlet? (Not -.-)

    Voetbal is maar een sport, en mensen moeten tegen hun verlies kunnen. Maar laten we vooral niet uitvallen tegen elkaar.
    Peace. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 23:48 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Hallo, weetje hoe focking kut die scheids floot? Nederland hoefde maar de blazen en die spanjaarden gingen al huilen en dan kreeg Nederland een kaart.
    Vind je het heel gek dat wij pissig zijn? Nouja, die spanjaarden vieren maar lekker feest. Wij hoeven er tenminste niet eraan te denken dat wij lelijk gewonnen hebben en ik eet morgen inktvis.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Oh man oh man, laat ons toch even. Binnen no time houd iedereen weer van iedereen. Het is alleen spanning die we al een maand lang op hebben gehoopt ja!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dit topic sluit ik. Ik respecteer en waardeer je idee. Maar nu gaat iedereen gewoon hier weer verder. Vanaf nu worden er geen topics meer aangemaakt. We hebben toch weer mooi bewezen dat we hier níet mee kunnen omgaan op een normale manier.


    Wie du mir, so ich dir.

    Portugal schreef:
    Het is gewoon vervelend dat iedereen elkaar meteen landverrader noemt altijd omdat die persoon voor een ander land is. (krul)

    Amen :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!