• Hoe maken jullie altijd covers?
    Ik bedoel zegmaar uitgebreide uitleg. Niet van:
    "Paint."
    Maar zegmaar:
    "Ik gebruik Paint op mijn computer, daarna zoek mik een leuk plaatje en verander de kleur en de tekst."

    Want ik doe het op een manier die en heel veel tijd kost, en erg moeilijk is en het ziet er dan nog niet leuk uit >.<

    Ik zoek altijd een mooi plaatje of plaatje dat bij het verhaal én de titel past.
    Dan ga ik naar picnik en doe autofix, dan werk ik de grootte ervan bij en/of knip ik dingen weg. Dan ga ik de titel er bij zetten met mooie lettertype en werk gewoon een paar dingen bij. & soms plak ik er nog wat bij.
    & dan gewoon opslaan en gebruiken. :9~


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    Ik zoek altijd een mooi plaatje of plaatje dat bij het verhaal én de titel past.
    Dan ga ik naar picnik en doe autofix, dan werk ik de grootte ervan bij en/of knip ik dingen weg. Dan ga ik de titel er bij zetten met mooie lettertype en werk gewoon een paar dingen bij. & soms plak ik er nog wat bij.
    & dan gewoon opslaan en gebruiken. :9~

    Same here. Of photoshop :)


    make cake, not war

    Argentinia schreef:
    Ik zoek altijd een mooi plaatje of plaatje dat bij het verhaal én de titel past.
    Dan ga ik naar picnik en doe autofix, dan werk ik de grootte ervan bij en/of knip ik dingen weg. Dan ga ik de titel er bij zetten met mooie lettertype en werk gewoon een paar dingen bij. & soms plak ik er nog wat bij.
    & dan gewoon opslaan en gebruiken. :9~


    Jups!


    All this dampness is damp.