• Ik en mijn vriend waren gister naar de film en toen we daar waren begon het ineens vet hard te onweren en te regenen (die bioscoop is een half uur fietsen). Wij helemaal blij dat we niet net iets later waren gegaan!
    Nouja, wij Eclipse kijken en toen werd het pauze. Het onweerde als een malloot en wij hadden helemaal niets door in de zaal. 't Zag er ook uit alsof het tachtig keer insloeg, dat is best eng. Wij helemaal hopen dat als die film afgelopen is dat het ophield.
    En er werd naar ons geluisterd, yay. Maar toen waren we onderweg, zagen we een boom die op een caravan was gevallen. Brandweer, ambulance en politie erbij! Nog geen vijf minuten laten begon het weer te onweren en vet hard te stormen en gingen we snel turkse pizza eten, zodat we droog bleven haha. Tegen de tijd dat we thuis waren was het twee uur ofzo..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Gisteren was die onweer echt eng (cat)
    Ik was aan het babysitten, en die mensen daar zetten altijd de tv uit als het onweert, dus ik dat doen. Maar dus hoorde ik alles superhard, en daar waren ook geen gordijnen of rolluiken voor de ramen, dus heel het huis werd zo'n beetje verlicht :S
    Nog geen 5 kilometer van waar ik zat is er een huis ingestort door het onweer, echt, als je dat dan te horen krijgt...Brrr..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik vond ons onweer echt heel eng hoor xD


    When words fail music speaks

    Ik vond 't echt super vet! Je zag echt elke seconde wel een flits voorbij schieten. Dan weer links, voor je, achter je en daarna weer rechts. Ik vond het echt lachen!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vond het onweer leuk. Ik keek een horrorfilm met mijn crush, en dan die flitsen en die donder op de achtergrond, dat vond ik wel wat hebben (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik vond het omweer echt leuk.
    Ik had mn gordijnen een stuk open gezet zodat ik het kon zien.


    Vampire Heart.

    DianeESCAPE schreef:
    ik vond het omweer echt leuk.
    Ik had mn gordijnen een stuk open gezet zodat ik het kon zien.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ging gisteren ook naar de bioscoop en toen onweerde en regende het ook toen ik naar huis ging. Echt heel hard! Toen ben ik maar even bij de bioscoop blijven wachten tot het wat minder werd. Gelukkig was ik met de auto.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg