• [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 0:34 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    moest je gewoon JA zeggen 'je verbergt toch niks voor je eigen vriendin' en 'beteken ik niks meer voor je' of 'wie zijn die meisjes' gewoon vragen jonge, het is tenslotte je vriend.

    Ga eens praten met hem, misschien is het wel helemaal niet wat het lijkt...

    VIP schreef:
    moest je gewoon JA zeggen 'je verbergt toch niks voor je eigen vriendin' en 'beteken ik niks meer voor je' of 'wie zijn die meisjes' gewoon vragen jonge, het is tenslotte je vriend.


    Ja, ik ken er eentje.
    Maar die probeert het wel eens achter me rug om met hem te flirten.
    Maar kijk, als hij er serieus op ingaat weet ik wat me te wachten staat.
    Gadver, ik wil die mobiel kapot gooien x'D

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 20:42 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik vind dat je een beetje overdrijft en nergens over panikeert (: Het is toch normaal dat een jongen vrienden heeft en dat sommigen daarvan meisjes zijn. Ik stuur ook zo naar mijn vrienden -jongens of meisjes- maar dat heeft ook niks te betekenen (; Dus calm down, het heeft 9 op 10 niks te betekenen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh god, heb ik ook veel meegemaakt, 1 ding, als jij met hem praat of wat dan ook, en hij geeft het niet toe, of zegt het niet, tjah dan moet je het maar uitmaken, sorry maar klinkt hard, maar jij vindt het niet leuk om geplayd te worden he


    Whatever.

    frizzled schreef:
    (...)

    Ja, ik ken er eentje.
    Maar die probeert het wel eens achter me rug om met hem te flirten.
    Maar kijk, als hij er serieus op ingaat weet ik wat me te wachten staat.
    Gadver, ik wil die mobiel kapot gooien x'D


    hahaha XD

    Je bent een meisje!
    Doe wat je moet doen (:
    ik weet zeker wel, dat elk meisje wel weet wat zij moet doen in deze situatie (:

    ik snap je uum jaloersie, maar ik denk dat je je druk maak over iets kleins =)

    ik zou dat ook niet leuk vinden (:
    maar idd,gewoon vragen,zeg dat je dacht dat hij bepaalde dingen alleen naar jou stuurde,en je jezelf er niet goed bij voelt mocht hij die dingen ook tegen andere meiden zeggen (:


    everybody needs a song.

    Dat zijn wel .. dubbelzinnige smsjes dan. Ik zou het gewoon vragen. Misschien is er een logische verklaring ? Maar als je er zeker van bent dat hij je playt of met andere meisjes dingen doet achter je rug gewoon utmaken. De kloothommel.(A)


    None but ourselves can free our minds.

    Reventon schreef:
    Ik vind dat je een beetje overdrijft en nergens over panikeert (: Het is toch normaal dat een jongen vrienden heeft en dat sommigen daarvan meisjes zijn. Ik stuur ook zo naar mijn vrienden -jongens of meisjes- maar dat heeft ook niks te betekenen (; Dus calm down, het heeft 9 op 10 niks te betekenen.


    Dat denk ik dus ook (: En wat is er eigenlijk mis met Weltrusten xx? Met dat xx.? Want dat doen heel veel meisjes hoor, ik ook gewoon bij jongens waarmee ik niets heb. Dat is gewoon een soort 'standaardafsluiting' (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 19:10 ]


    Music is my Thing.

    BassBastard schreef:
    Weetje

    ik ben haar vriend.

    en ik zie dit nu staan en ik denk nu echt van waar slaat het op.
    ik praat met een vriendin een normale vriendin die ik al rond de 4 a 5 jaar ken.

    en bereid je maar voor dat ga ik ook bij jou doen
    had met een gesprek te maken met een water gevecht
    en dat is ook voor dat weltrusten ik stuur dat miss maar 1x in de maand ofzo of zelfs minder..

    en ik was met kelly naar de eemhof geweest en toen zij ik kon niet opnemen ik was in de eemhof.
    want ze had ruzie met de vriend dus daar wou ze over praten dat was er aan de hand.

    en dan denk ik van ...mensen zetten reactie's neer en ze weten genees wat er aan de hand is.

    en dan krijg je van ooohw maak het maar uit.

    Maar 1 ding ik hou echt van der en ik doe geen fuck achter de rug om:@:@

    Het klinkt flauw, maar zo reageert men snel als je maar één kant van het verhaal hoort. Ik denk dat Frizzled zich gewoon even geen raad wist hiermee en het forumvolk om hulp vroeg. En nu heb je jouw kant uitgelegd :]


    No growth of the heart is ever a waste