• Ik heb dringend nieuwe bh's nodig. Dus ik ben samen met mijn moeder naar de Hunkenmöller gegaan. Er is veel korting, tussen de 20 en 70% En ik had dus 1 bh gezien waar 50% vanaf ging en een bh waar 70%, normaal kosten ze rond de 40 euro. Maar mijn moeder vindt de Hunkenmöller te duur. Net zoals alle andere lingerie zaken. Ze heeft gewoon het liefste dat ik mijn bh's bij de zeeman of de c&a koop. Maar daar hebben ze gewoon geen leuke.
    Hebben jullie dat probleem ook? Of weten jullie wat ik eraan kan doen?

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Het is de bedoeling van BH's dat ze de HELE dag je borsten ondersteunen, anders is het niet goed voor ze. Dus een goede kwaliteit BH is belangrijk, zeg dat maar tegen je moeder.. Dat hadden wij met biologie..

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Die dingen zijn soms echt zo duur ._.

Ik koop gewoon bij de H&M, daar zijn ze goed & niet te duur.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ik koop eigenlijk altijd bij lingeriezaken. Mijn ma koopt daar ook, dusja.

Don't let 'em say you ain't beautiful.

ik vertrouw die bh's vn de H&m enzo niet helemaal en daarom koop ik ze bij lingeriezaken.

I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

Als je op het goede moment komt hebben ze bij de c&a en bij de zeeman echt wel leuke bh's hoor.. Maar soms ook weer echt totaal niet.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ik ga ook bij de Zeeman & H&M en ik vind die BH's nu niet bepaald lelijk.
    Maar ik koop dan ook gewoon vijf witte en vijf zwarte en ik ben al content. ^^

Let the Night embrace you

Ik koop verschillend, soms van Livera en soms Hunkemoller maar ik vind de BH's van de H&M ook goed zitten hoor en ze zijn nog leuk ook (:

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

Ik moet ze wel halen bij de duurdere zaken, want ik heb rare borsten ;p Haha, nah mijn maat is d'r nooit bij de Hema, C&A etc.

"I shut my eyes in order to see.'

HEMA heeft leuke : D

HEMA! daar heb ik pas een leuke gekocht

Ik koop eigenlijk altijd bij lingeriezaken, dus ik kan je niet verder helpen.

Only losers can act the way you do

BrokenDreams schreef:
    Ik koop eigenlijk altijd bij lingeriezaken. Mijn ma koopt daar ook, dusja.

Ik ook, maar dan wel meestal in de solden.

If we had not a soul, music would have created it.

ik moet stad en land afzoeken voor bhs wil ik een goede mooie, bh. En meestal zijn ze dan rond de 90 euro... Dus mijn keuzen is beperkt.

Some angels have no wings.

Ik koop ze eigenlijk alleen maar bij de Livera en Hunkemuller. Misschien kan je zelf gewoon een keertje stiekem iets daar kopen? :$

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

ik koop ze in duitsland
    &
    Ze zitten heerlijk & zijn mooi =3