• Wat zou jij doen als je alleen in een kamertje zit met Tom Kaulitz?


    Je mpp moeder swaa

    hmmmm...ff denken....
    ik zou hem eerst heel erg bestuderen...zo van...*neem elke centimeter van hem op in mijn herinneringen*...daarna check ik of ik wakker ben...en of ik niet onder invloed sta...of ik niet hallucinaties heb...als ik dan alles heb gecheckt en het is geen droom ga ik gezellig met hem kletsen...en proberen of hij miss billy er ook bij wil halen...en gustav en georg...en miss kan ik dan vriendjes worden met mijn favo-band...en en en...natuurlijk de handtekening niet vergeten...hehe *verdrinkt bijna in droomwereld*

    en natuurlijk alles in duits...hehe...is toch leuk als je half duits bent...xD
    engels is zoooo een slecht vak van mij...=='

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 23:31 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gezellig praten over van alles.
    En als ik dan tenminste uit me worden kom want ik ben niet zo goed in Duits of snel Engels (krul)


    "Don't look back, you're not going that way."

    frizzled schreef:
    Gezellig praten over van alles.
    En als ik dan tenminste uit me worden kom want ik ben niet zo goed in Duits of snel Engels (krul)


    dan moet hij maar lekker nederlands gaan leren (A) x'D


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Kletsen, of horrorverhalen vertellen 8D!


    Life is hard and then we die

    Mij afvragen hoe het mij is gelukt om met hem in een kamer te komen x).

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 14:02 ]

    Heb gek maken en alleen over Boyzone Praten <3


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    RaWwrDeLuXe schreef:
    (...)

    Door jou ja Irritant ding,Op mijn topic (deze) Vertel je alleen dingen zoals elkaar mening accepteren etc. In plaats van iets op deze topic.Dan kan je je hier beter niet op richten ;) En serieus ik negeer je gewoon zo irri ben jij.Je denkt echt dat je wat bent.Ga eens een X met je eigen zaken bemoeien of ben je daar te zielig voor?

    Jezus, niet stoer doen --' zij heeft het recht om op dit topic te reageren, of ze nu fan is of niet.. anders discrimineer je. Aap.


    None but ourselves can free our minds.

    proberen met hem te praten en hem en verstaan en ook proberen mij verstaanbaar te maken met me prachtige engels x'D


    Nvt

    Ramos schreef:
    (...)

    Geen idee, hij lijkt me een soep-ventje.


    Haha, -plat-


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Jezus, niet stoer doen --' zij heeft het recht om op dit topic te reageren, of ze nu fan is of niet.. anders discrimineer je. Aap.

    Met dat laatste woord deed je me de das om. x)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Met hem een gesprek aanknopen


    One Day you'll remember me...

    Twee handtekeningen vragen. Een voor me nicht en een voormezelf. Daarna verlaat ik de kamer. Best lief dat ik toch nog aan me nicht denk.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 22:30 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gezellig doen :$


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Hou het hier alsjeblieft een beetje vriendelijk. RaWwrDeLuXe heeft in haar topic-titel gezegd dat ze een vraag had voor de TH-fans, dus dan kan je het haar ook niet kwalijk nemen dat ze vraagt wat je hier doet als je geen leuke opmerking geeft over de band. En loop ook niet te schelden, dat is nergens voor nodig. Diegenen waarover het gaat, zullen het zelf wel weten.
    Tot zover mijn preek. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Extraneous schreef:
    Gewoon een gesprek aanknopen, vragen waar Bill is en verder zie ik wel wat er gebeurd. XD