• Serieus, -vloekvloekvloek- mijn ZESDE mobiel dit jaar is overleden. Deze keer heeft hij zwemles gehad, bij de rijn..
    We zwommem al een half uur, hoorde je ineens zo: KUT! Wat! MIJN MOBIEL ZIT NOG IN MIJN ZAK, HAHAHA!

    Stiekem vind ik het best grappig, maar ik weet wel dat mijn volgende mobiel niet meer dan dertig of veertig euro gaat kosten, aangezien ik niet met dure mobiels kan omgaan. Zucht


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat is inderdaad niet zo handig ;o

    Koop gewoon zo'n 10 euro ding bij de AH ofzo dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    o.o

    Ik heb nu m'n derde gsm in zes jaar en dat vind ik al best wel veel. :')

    Weet je, dat is best wel dom :Y)
    Maar inderdaad, koop gewoon een goedkoper ding. Óf probeer iets beter met je spullen om te gaan.

    Jij gaat ook echt goed om met je mobieltjes xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb er nu twee in vier jaar. (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Jaman, mijn cookie die ik voor kerst gekregen had is verzopen in bad. De andere kreeg een verkeerde USB in zn gat en die bleef vasthangen, die daarna was een leenmobiel die ik na twee weken mocht inruilen voor een luxere. Die was na drie dagen gejat op de kermis en toen had ik maar een hele oude LG chocolate opgezocht in mijn huis en toen had ik deze..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik kan niet zeggen dat dat dom is want mijn vorige mobiel is overleden in de wasmachine XD hij was achtergebleven in mijn kussensloop =x


    BLABLABLA