• Want ik vind ze heel leuk en handig, maar misschien is het eerlijker voor anderen als je op een storie die vandaag in de top 5 staat, morgen niet kan stemmen. Dan hebben andere ook kans op een beetje aandacht, en kunnen de populaire stories toch nog blijven genieten van de extra aandacht.
    Misschien vinden jullie het niks, maar ik kon het niet laten om het te melden. (:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 13:58 ]


    Stop existing and start living.

    Zoiets had ik ook al een keer voorgesteld (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik vind het wel een goed idee, maar goede stories verdienen het wel om in de top 5 te staan


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    goed plan ;3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Duitslandx schreef:
    Zoiets had ik ook al een keer voorgesteld (:


    O sorry dat kan best, ik kijk namelijk nooit hier op dit forum. (;


    Stop existing and start living.

    Italie schreef:
    Ik vind het wel een goed idee, maar goede stories verdienen het wel om in de top 5 te staan


    Ja daar ben ik het mee eens! Maar zo kunnen ze er ook nog in blijve staan, alleen een dagje dan niet. Maar dan h0ebben de andere goede stories weer een kans. (:


    Stop existing and start living.

    Bastette schreef:
    (...)

    O sorry dat kan best, ik kijk namelijk nooit hier op dit forum. (;


    Haha, maakt niet uit hoor (: Mijn suggestie was dat een bepaalde story maximaal één of twee keer per week bij de top stories kwam te staan, maar in dat topic is nogal een hevige discussie uitgebroken :x. Ik weet ook niet of het nog komt ofzo, want ik heb al een tijdje geleden een berichtje naar Rutger gestuurd, maar ik heb nog niets terug.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik ben voor (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Italie schreef:
    Ik vind het wel een goed idee, maar goede stories verdienen het wel om in de top 5 te staan


    :Y)


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Soms denk ik had Rutger die kudo's maar nooit ingesteld, al die suggesties er omheen. Nja, wie ben ik om dat te zeggen.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Soms denk ik had Rutger die kudo's maar nooit ingesteld, al die suggesties er omheen. Nja, wie ben ik om dat te zeggen.(krul)


    Dat denk ik soms ook hoor, haha.


    Smiling but close to tears.

    Italie schreef:
    Ik vind het wel een goed idee, maar goede stories verdienen het wel om in de top 5 te staan


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Persoonlijk vind ik dat niet nodig. Er wordt immers niet zonder reden op die Top Stories gestemd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind het wel een goed idee. (:


    effort never betrays you

    Caithlyn schreef:
    Soms denk ik had Rutger die kudo's maar nooit ingesteld, al die suggesties er omheen. Nja, wie ben ik om dat te zeggen.(krul)


    Daar heb je wel gelijk in, maar als er iets nieuws wordt ingevoerd moet je er rekening mee houden dat het nooit in één keer goed is en dat er altijd nog wel iets beter kan. (;


    Stop existing and start living.

    ben voor!