• Ja het geluid van mijn computer dat het dus niet, omdat zegmaar de audio driver eraf is. Dat luidspreekertje dat altijd rechts in de hoek staat en als je 1 x klikt krijg je een klein schermpje met 1 zo'n regelaar. En klik je 2x krijg je een groter scherm met meerdere geluidsregelaars.
    Weet iemand misschien waar ik dit kan downloaden aangezien ik de cd er niet van heb. :Y)
    Alvast bedankt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lol, dat lijkt me kut.
    En dat weet ik niet.


    Your make-up is terrible

    Sorry, geen flauw idee. ;x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    vaag.
    dat zou er gewoon op moeten staan toch?


    Food.

    Probeer eens: Start > Configuratiescherm (rechterhelft) > Geluiden en Audioapparaten.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 20:15 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    Probeer eens: Start > Configuratiescherm (rechterhelft) > Geluiden en Audioapparaten.

    Dankje, maar dat had ik dus zelf ook al geprobeerd maar dan kan ik zeg maar niets selecteren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Op die onderste balk klikken met rechtermuis en eens zoeken bij eigenschappen ^^. Bij eigenschappen nog naar systeemvakken ofzo gaan ^^.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 20:25 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Op die onderste balk klikken met rechtermuis en eens zoeken bij eigenschappen ^^. Bij eigenschappen nog naar systeemvakken ofzo gaan ^^.

    Dankje maar zegmaar ik heb dat hele icoontje voor geluid niet?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen flauw idee daar heb ik mijn (bijna computerverslaafde en geniale) broer voor xD die mij trouwens nooit helpt...


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Australie schreef:
    Geen flauw idee daar heb ik mijn (bijna computerverslaafde en geniale) broer voor xD die mij trouwens nooit helpt...

    Hahaha kan je het hem niet vragen xD?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb even mijn broer gesmst.


    Your make-up is terrible

    Ik ga toch even naar beneden ervoor want hij reageerd niet (cat)


    Your make-up is terrible

    Hij zegt: Naar configuratiescherm; geluid; en daar ergens iets zoeken wat zegt: laten zien in de taakbalk?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hij zegt: Naar configuratiescherm; geluid; en daar ergens iets zoeken wat zegt: laten zien in de taakbalk?

    Kijk dat wil ik dus wel doen maar the problem is: ik heb dat hele ding dat ik dus moet laten zien niet D:
    Maar toch bedankt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Marshmellow schreef:
    Op die onderste balk klikken met rechtermuis en eens zoeken bij eigenschappen ^^. Bij eigenschappen nog naar systeemvakken ofzo gaan ^^.

    En zo gaat het dus niet? Want dan zou er normaal bij systeemvak ergens 'klok, volume, netwerk, energie' enzo staan met daarboven 'Selecteer welke systeempictogrammen altijd worden weergegeven'. Zo bij de startbalk gewoon met de rechtermuisknop klikken =/. Bij mij lukt het zo wel.


    If you had never come out of the blue, I would've stay