• Al heel de dag. Je hoort echt om de twee minuten iemand op zo'n ding blazen. :'D

    Het vriendje van mijn zus heeft er ook ééntje gekocht. Nu ga ik soms op ons terras staan en antwoord op hun getoeter. :3

    - Het was een oranje vuvuzela maar ik heb hem gepimpt en nu staat hij vol met dingen over Spanje. (krul)

    Heeft er nog iemand zo'n sexy ding? :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Nee, ik heb geen vuvuzela :) ik vind ze best irritant maar ze horen wel bij dit WK


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik haat die dingen.


    Alis volat propriis.

    Nee, gelukkig niet. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat ze maar mogen gaan Vuvuzela zuipen. (cat)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Wij hebben er ook één. Die zijn echt lachen en vooral als je het samen met een vriendin gaat proberen en telkens in de lach schiet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Wij hebben er ook één. Die zijn echt lachen en vooral als je het samen met een vriendin gaat proberen en telkens in de lach schiet.


    Ik vind dat moeilijk xd

    En het klinkt mongolisch. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Psychic schreef:
    Nee, gelukkig niet. (':


    I need you like a heart needs a beat

    Alicious schreef:
    (...)

    Ik vind dat moeilijk xd

    En het klinkt mongolisch. :'D

    Hahaha het is ook moeilijk. Maar zo grappig omdat het inderdaad mongolisch klinkt en na een tijdje zit er allemaal spuug in. D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahaha het is ook moeilijk. Maar zo grappig omdat het inderdaad mongolisch klinkt en na een tijdje zit er allemaal spuug in. D:


    Ja, dat had ik ook al door.

    Mijn zus heeft het uitgekuist met mijn Spaans vlagje. >:/

    Zij is voor Nederland. :3


    We'll never be as young as we are tonight