• Volksfeind en ik gaan een story schrijven over Fernando Torres, en daarvoor hebben we ook nog een cover nodig. Titel: Scattered Memories |Fernando Torres|
    Beschrijving ongeveer:

    Mercy is 20 als ze in de zomer van 2004 in Madrid een fataal ongeluk krijgt.
    Ze raakt in coma, dokters zeggen dat de kans dat ze ooit zal ontwaken erg klein is.
    Haar voormalige vakantieliefde Fernando Torres, was bij haar op die avond van het ongeluk.
    Elke dag een maand lang staat hij aan haar bed, maar wanneer Mercy naar Nederland word over gevlogen geeft hij de hoop van zijn eerste echte liefde op.

    Zes jaar later in juli 2010, ontwaakt Mercy uit haar coma. Dokters verbazen zich over het feit dat ze na zes jaar in kritieke toestand nog kan praten en lopen. Er is geen letsel dat Mercy weerhoud van verder gaan met haar leven, haar leven met Fernando.

    Fernando daarin tegen moest de draad weer oppakken na het ongeluk van Mercy. Het was moeilijk maar het was zinloos om stil te blijven staan. Hij stortte zich volledig op het voetballen en ging in eind 2006 weg bij Madrid om in Engeland bij Liverpool te gaan voetballen. Zijn leven ging verder, hij werd verliefd en kreeg een kind. Zou Mercy überhaupt nog wel ergens in zijn gedachtes dwalen?

    Mercy’s wereld ligt totaal overhoop, al haar herinneringen zijn wazig of niet compleet. Het enige wat ze zich nog helder kan herinneren is die avond met Fernando. Ze krijgt hem maar niet uit haar hoofd.
    Zullen ze ooit weer oog in oog met elkaar komen te staan?


    De mooiste cover word gekozen!
    :9~
    Als je nog meer informatie nodig hebt, ask me.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 13:12 ]

    I tried for ya.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zeg, hoe maken jullie eigenlijk covers? Dmv Photofiltre ofzo?
    -voelt zich gay. En blond.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Zeg, hoe maken jullie eigenlijk covers? Dmv Photofiltre ofzo?
    -voelt zich gay. En blond.-


    Picnik.com


    Your make-up is terrible

    Picnik ftw junge, weetjewel. :9~:Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En dan ga je gewoon testen met allerlei knopjes en weetikhetwat?


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    En dan ga je gewoon testen met allerlei knopjes en weetikhetwat?


    nee gewoon a.d.h. van de info die je krijgt er effecten en stickers opzetten en er bv een kader rond doen en er natuurlijk tekst opzetten. dat is toch hoe ik het doe.


    Change, the only good thing in this world.

    Volksfeind schreef:
    En dan ga je gewoon testen met allerlei knopjes en weetikhetwat?

    Nee haha. Gewoon kijken wat er het mooist staat en wat bij het verhaal past. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zou wel even wat proberen. ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb er hier 2
    Uno
    Dos.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.