• Sinds bijna een maand zit mijn vader in de gevangenis. Het lijkt alsof ik van binnen wordt opgevreten. Ik kan niet om de pijn heen. Hij zit zowiezo nog tot december in voorarrest, en dan krijgt hij zijn echte straf te horen. Zijn advocaat hoopt op een half jaar, terwijl justitie 2 jaar eist.

    (voor de duidelijkheid, mijn vader heeft niemand vermoord, verkracht of wat duidelijk nog ernstiger is dan die 2 hierboven)



    Sorry moest het gewoon eventjes kwijt!
    Zijn er nog meer mensen hier waarvan hun ouder in de gevangenis zit?

    Nee, ik zie nog niet één van mijn ouders in de gevangenis belanden. Tenzij het is voor te snel rijden of iets dergelijks. Maar ik leef echt met je mee. Je moet denken dat het nog niet zo slecht is in de gevangenis en je vader komt tenslotte (hopelijk) binnenkort al weer vrij. Het is voor jou moeilijk, maar waarschijnlijk voor hem nog veel meer. Sterkte en ik hoop op een goed proces voor hem! (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 8:52 ]


    All was well.

    Nee. Ik heb geen familieleden in de gevangenis zitten, en dat zie ik ook eerlijk gezegd ook niet zo snel gebeuren. Maar ik denk dat het heel lastig voor je moet zijn om een ouder in de gevangenis te hebben. Veel sterkte voor jou en natuurlijk ook voor je vader!

    (flower)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik zie mijn ouders of familieleden niet in de gevangenis belanden, nja misschien voor te hard rijden. Heel veel sterkte! Mag je je vader opzoeken? Want dat zou ik dan zeker doen, nogmaals veel sterkte. (flower)


    -

    Mijn echte vader zit in Marokko in de gevangenis.
    Maar mij maakt het niet zoveel uit, ik heb hem toch 6jaar niet gezien.


    Smiling but close to tears.

    'k leef met je mee hoor (: kweet wat het ongeveer is
    vn mij was het niet mijn pa maar mijn broer die er 2jaar in zat :( en ik weet als je een goeie band hebt met je Broer of Vader dat het heel erg moeilijk is :(
    sterkte ! x


    Gilles (ll)

    JBM schreef:
    Nee, ik zie nog niet één van mijn ouders in de gevangenis belanden. Tenzij het is voor te snel rijden of iets dergelijks. Maar ik leef echt met je mee. Je moet denken dat het nog niet zo slecht is in de gevangenis en je vader komt tenslotte (hopelijk) binnenkort al weer vrij. Het is voor jou moeilijk, maar waarschijnlijk voor hem nog veel meer. Sterkte en ik hoop op een goed proces voor hem! (:


    .

    meid, sterkte (flower)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    JBM schreef:
    Nee, ik zie nog niet één van mijn ouders in de gevangenis belanden. Tenzij het is voor te snel rijden of iets dergelijks. Maar ik leef echt met je mee. Je moet denken dat het nog niet zo slecht is in de gevangenis en je vader komt tenslotte (hopelijk) binnenkort al weer vrij. Het is voor jou moeilijk, maar waarschijnlijk voor hem nog veel meer. Sterkte en ik hoop op een goed proces voor hem! (:


    Only losers can act the way you do

    JBM schreef:
    Nee, ik zie nog niet één van mijn ouders in de gevangenis belanden. Tenzij het is voor te snel rijden of iets dergelijks. Maar ik leef echt met je mee. Je moet denken dat het nog niet zo slecht is in de gevangenis en je vader komt tenslotte (hopelijk) binnenkort al weer vrij. Het is voor jou moeilijk, maar waarschijnlijk voor hem nog veel meer. Sterkte en ik hoop op een goed proces voor hem! (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    VivaEspana schreef:
    Nee. Ik heb geen familieleden in de gevangenis zitten, en dat zie ik ook eerlijk gezegd ook niet zo snel gebeuren. Maar ik denk dat het heel lastig voor je moet zijn om een ouder in de gevangenis te hebben. Veel sterkte voor jou en natuurlijk ook voor je vader!

    (flower)


    The way we live, is the way we die