• Misschien kennen jullie het wel. Het spel would you rather, waar iemand voor twee onmogelijke keuzes komt te staan. Je geeft iemand twee opties: Zou je liever een keiharde scheet willen laten in de klas óf Overgeven in de bioscoop -inspiratie van een shanedawson filmpje op youtube-
    Haha, dus kom maar op met jullie dilemma's. Je MOET kiezen tussen het dilemma wat je voorganger opschreef. Verzin daarna zelf een dilemma.

    Dilemma om mee te beginnen -vanshanedawson again-
    Kauwen op een gebruikte condoom als kauwgom, een uur lang óf zuigen op een varkensfoetus (ongeboren varkentje) voor 10 minuten.


    it's so empty living behind these castle walls

    24 uur wiskunde. Dat omdat ik niet van tonijn én bedorven eten hou.

    Je ouders betrappen op seks of betrapt worden door je ouders terwijl je seks hebt met je vriend/vriendin.


    it's so empty living behind these castle walls

    Moeilijk, dan toch het tweede.

    Ik doe nog eens deze want de vorige persoon heeft niet geantwoord;

    een foto à la Miley Cyrus, Selena Gomez van je die de hele school word doorgestuurd en op internet word gezet of je lief betrappen met je moeder/vader.

    De eerste..

    Op het internet strippen of strippen voor je leraar
    .


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    eerlijk? Ik zou strippen voor mijn leraar geschiedenis -He's kinda hot, and gay-


    Een jaar samen zijn met [Kies zelf wie van de 2] Kaulitz als promotiestunt of een zwoele nacht met kermit de kikker?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 0:34 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    het tweede :'D

    zou je liever de hele dag naakt in de klas zitten of je eigen huisdier opeten?


    There's nothing like us.

    Naakt in de klas, zeker!

    ben vegetarisch. en, je eigen huisdier opeten... jeezes, have you lost your mind?


    Topmodel worden, maar wel je leven lang alleen zijn of dakloze worden en je grote liefde tegenkomen?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 0:42 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    De tweede of course ^^

    15 spijkers in je tong hebben geslagen of je speeksel die is permanent getransmuteerd naar urine?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    1e dan maar xD

    Strippen voor de klas (en je cruch zit er bij) of strippend op internet en het meest bezochte filmpje ever zijn (maar je cruch krijgt m niet te zien)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 10:49 ]

    De eerste.

    Nooit meer gebruik kunnen maken van internet maar wel je crush dagelijks zien of je crush zien strippen voor je beste vriendin?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    2e, kan ik teminste meekwijlen xD

    Je leraar zoenen (Ja die walgelijke die je zo haat), of die bitch uit de klas (Die bitch is ofcourse een meisje) zoenen?

    Doe dan maar de leraar x3 Die is toch wel goed verzorgd enzo x3

    Verkracht worden door 3 vreemden of verkracht worden door je crush?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 10:57 ]


    To live would be an awfully big adventure

    2e, beter door 1 iemand als door 3!

    Je leraar 5 minuten waar de hele klas bij is op zn wang likken. Of die populaire jonge die jou niet ziet staan 1 minuut voor de hele school op zn wang likken xD

    Laatste XD

    Autorijden onder de 16 of autorijden boven de 80?


    Life is an art, not a science.

    Autorijden onder de 16. Eerst hopen dat ik de 80 haal zeg maar.

    Je beste vriend zoenen of toch maar je ex?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik dénk mijn beste vriend.xd

    Zwemmen met haaien of priana's -hoe schrijf je dat?xd-


    everything, in time