ik zei dus zo; mama, ik zei tegen mijn oom dat ik een keer naar spanje wilde en toen zei hij dat ik maar beter kon oppassen omdat hij daar werkt.
mijn moeder: Oh? dan gaan wij lekker samen naar spanje!
ik; BARCELONAAAAAAAAAAAA
mijn moeder; is goed
ik; het is daar mooi en lekker warm
mijn moeder; ja, hoorde ik
ik dacht echt even ; villaaaaaaa i'm coming!
is jullie mommy ook cool? en waarom?
-
8 juli 2010 - 22:189 juli 2010 - 0:38
Mijn ma is saai. Mijn pa is pas lauw, ik mag omin veel van hem en hij vind Ronaldo awesome
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
9 juli 2010 - 0:40Mijn moeder is ontzettend cool, want ik kreeg vandaag een french manicure set van haar <3
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
9 juli 2010 - 0:41Mijn mama steekt haar middelvinger op als ze boos is hahahah.
The way we live, is the way we die
9 juli 2010 - 0:41Mijn mama is niet zo cool, ze is vooral bezig met haar werk en kan dan ook alleen maar daarover praten. Maar toch houd ik zo van haar.
Mijn vader is dan echt wel super. Wij 2 zijn een onafscheidelijk duo, we maken ze zwakste moppen samen. En op familiefeesten gaan wij dan helemaal los en kijkt de rest ons raar aan.9 juli 2010 - 2:139 juli 2010 - 2:36AlorsOnDance schreef:
jaa.
want ik kryg een lippiercing.
-jealous- Ik mag alleen piercings in me oren, als ik 16 ben pas een spiderbiteI hope heaven needs you more than I do now.
9 juli 2010 - 5:389 juli 2010 - 8:19Mijn mama is cool, want ik wou naar Parijs gaan et voila. Ik ga binnen 3 weken! En dat zonder al te veel te hoeven zeuren. Ze zei gewoon; 'Kijk wanneer je vrij bent in de vakantie en dan gaan we.'
Cool hé?All was well.
9 juli 2010 - 9:35Mijn mama is superkoel! Want zij is net zo knettergek als ik !
And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.
9 juli 2010 - 9:46Mijn ma is wel oke =]
staan we samen KISS of Guns u Roses mee te brullen
ook qua kleren en haar kleur laat ze me helemaal vrij.
en ze geeft me veel vrijheid.
Daar ben ik haar wel dankbaar voor.Vampire Heart.