• Jaja,,
    ik heb de zin gevonden en het cadeau dat myn vriendje binnen een weekje krygt in Servië zal er ongeveer zo uitgaan zien:
    KlikVoorCadeau!!xD
    Bedenk er natuurlijk nog een metalic-kleurige fotolijst met een rode strik rond, bij en voila!! Wat vinden jullie??

    Xx(K)

    Die zin is echt prachtig. De foto zo wel een beetje eng.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Die zin is echt prachtig. De foto zo wel een beetje eng.

    Woeps,, vind je??
    Zo is de mooiste vind ik...
    Het mag geen gewone foto zijn,, want dat is zo saaaaiiii en zwart-wit ook xD

    Ik vind het echt super mooi.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Assassin schreef:
    Die zin is echt prachtig. De foto zo wel een beetje eng.

    Mee eens


    Get back motherfuckerz'

    Aw! Mooi! En ook zo schattig! Ik weet zeker dat hij er blij mee gaat zijn :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Die zin is echt prachtig. De foto zo wel een beetje eng.

    Inderdaad.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    nerveus schreef:
    Aw! Mooi! En ook zo schattig! Ik weet zeker dat hij er blij mee gaat zijn :D

    Ik hoop het...
    Als we elkaar zo lang niet zien kan een aandenken geen kwaad dacht ik zo xD

    Assassin schreef:
    Die zin is echt prachtig. De foto zo wel een beetje eng.

    Mee eens.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind de foto niet zo geweldig, sorry.. Maar het zinnetje vind ik wel heel mooi en lief! :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Woeps,, vind je??
    Zo is de mooiste vind ik...
    Het mag geen gewone foto zijn,, want dat is zo saaaaiiii en zwart-wit ook xD

    En als je nou de uiterste hoeken van de foto wat vervaagt, zodat je toch het dromerige aspect hebt als het ware maar de kus zelf scherp blijft. de aandacht wordt dan gevestigd op de kus. En je zou ook een soort van oranje-achtige gloed op de foto kunnen maken, alsof het een mooie zomerdag in een korenveld is. Misschien is dat een idee en ik zou graag willen helpen, maar ik heb totaal geen verstand van foto's bewerken :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    En als je nou de uiterste hoeken van de foto wat vervaagt, zodat je toch het dromerige aspect hebt als het ware maar de kus zelf scherp blijft. de aandacht wordt dan gevestigd op de kus. En je zou ook een soort van oranje-achtige gloed op de foto kunnen maken, alsof het een mooie zomerdag in een korenveld is. Misschien is dat een idee en ik zou graag willen helpen, maar ik heb totaal geen verstand van foto's bewerken :/

    Haha,, nja, om zoiets te doen heb ik myn tekentablet nodig en dat is binnen voor reparatie... En, we hebbe elkaar lere kennen buiten in de kou... In maart tijdens een nachtje uit en ik bevroor zowat met myn korte rokje en hoge hakjes... Toen heeft hy me opgewarmd,, dit doet denken aan onze eerste ontmoeting daarom koos ik voor ijzig blauw... xD