• Hee.
    Nee, ik heb geen soa x) Maar ik heb gewoon een vraagje.
    Kijk, ik vraag me dus af hoe je een soa oploopt, en ja dan word er gezegt, vrijen zonder condoom en dat soort gedoe. Maar als je vrijt met iemand, die geen soa heeft, loop je toch ook geen soa op? o.o En dan vraag ik me, waar komt het dan weg? Hoe is het ooit ontstaan :'O En krijg je ook een soa, als je vrijt met iemand die GEEN soa heeft?
    Kan iemand mij dit uitleggen? x) - Ja ik ben dom :3 -

Sometimes it's best not to care.

Nee, dan krijg je geen soa. ^^

SLOAN.

Dat vraag ik me ook al heel lang af, hoe die Soa's er dan gekomen zijn. Maargoed.

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Seks is toch eigenlijk maar een onveilige bedoeling als je er zo eens over na denkt :'D
    Als je het gewoon met condoom doet, hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Tenzij jij maagd bent en je vriend. Dan kun je alleen de pil gebruiken :')

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Argentina schreef:
    Dat vraag ik me ook al heel lang af, hoe die Soa's er dan gekomen zijn. Maargoed.

Ja idd. Want ze zeggen altijd, ja dat komt omdat je onveilig vrijt. Maar wat nou als je vrijt met iemand die geen soa heeft... kan je het dan ook krijgen? o.o

Embrace schreef:
    (...)

Ja idd. Want ze zeggen altijd, ja dat komt omdat je onveilig vrijt. Maar wat nou als je vrijt met iemand die geen soa heeft... kan je het dan ook krijgen? o.o

Nee tuurlijk niet. x'D
    Seksueel Overdraagbare Aandoening.
    Als je die aandoening in de eerste plaats niet hebt, kun je hem toch ook niet overdragen? x'D

[ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 13:03 ]

Appelmoes schreef:
    (...)
    Nee tuurlijk niet. x'D
    Seksueel Overdraagbare Aandoening.
    Als je die aandoening in de eerste plaats niet hebt, kun je hem toch ook niet overdragen? x'D

Ja maar ze vertellen nooit waar het nou weg komt! x) Dus ik snap het gewoon niet. Stel je voor in ben geen maagd meer, en ik weet haast wel zeker dat ik ook geen soa heb x) maar stel je voor, ik zou het met een jongen gaan doen die nog maagd is, krijgt hij dan een soa,.. omdat ik al eens seks heb gehad zonder condoom? o.o Terwijl ik geen soa heb? x)

Embrace schreef:
    (...)

Ja maar ze vertellen nooit waar het nou weg komt! x) Dus ik snap het gewoon niet. Stel je voor in ben geen maagd meer, en ik weet haast wel zeker dat ik ook geen soa heb x) maar stel je voor, ik zou het met een jongen gaan doen die nog maagd is, krijgt hij dan een soa,.. omdat ik al eens seks heb gehad zonder condoom? o.o Terwijl ik geen soa heb? x)

Als je weet dat die jongen die het daarvoor met jou gedaan heeft geen SOA heeft, heb jij geen SOA, dus kun jij ook geen SOA overdragen. Maar kijk, zeker weten doe je het nooit he. Je weet nooit waarmee die jongen in bed heeft liggen rollen, dus dan zou ik een SOA-test doen en tot de uitslag mét condoom vrijen ;p Voor de veiligheid. Goh, wat een ingewikkelde gedachtengangen heb jij zeg :'D

Appelmoes schreef:
    (...)
    Als je weet dat die jongen die het daarvoor met jou gedaan heeft geen SOA heeft, heb jij geen SOA, dus kun jij ook geen SOA overdragen. Maar kijk, zeker weten doe je het nooit he. Je weet nooit waarmee die jongen in bed heeft liggen rollen, dus dan zou ik een SOA-test doen en tot de uitslag mét condoom vrijen ;p Voor de veiligheid. Goh, wat een ingewikkelde gedachtengangen heb jij zeg :'D

Maaar ik heb 1 x gevrijt met een jongen die al geen maagd meer was. En nu heb ik al 9 maand een andere vriend, en die was maagd, maar door mij niet meer. Maar hij heeft nergens last van ofzo, dus ik denk dat ik het dan ook niet heb, want ik heb ook serieus nergens last van x) en kijk, ik moest wel eens testen doen omdat ik elke x last van me blaas had, gingen ze me urine testen, maar ze zeiden elke x dat het schoon was, en er geen ontsteking viel te zien. Dus als daar wel een soa in gezeten had, hadden ze dat wel gemeld toch? x)

Ja ik weet het, ik denk altijd verder x)

Embrace schreef:
    (...)
    Maaar ik heb 1 x gevrijt met een jongen die al geen maagd meer was. En nu heb ik al 9 maand een andere vriend, en die was maagd, maar door mij niet meer. Maar hij heeft nergens last van ofzo, dus ik denk dat ik het dan ook niet heb, want ik heb ook serieus nergens last van x) en kijk, ik moest wel eens testen doen omdat ik elke x last van me blaas had, gingen ze me urine testen, maar ze zeiden elke x dat het schoon was, en er geen ontsteking viel te zien. Dus als daar wel een soa in gezeten had, hadden ze dat wel gemeld toch? x)

Ja ik weet het, ik denk altijd verder x)

Ik weet niet of een SOA te zien is in je urine, maar van sommige SOA's heb je ook geen symptomen, dus daaraan merk je het niet echt. Misschien moet je eens raad vragen aan je ouders? Of dat zij een test zouden doen? Nja, ik was maagd toen ik het voor het eerst deed en mijn vriendje ook, dus ik heb geen idee.. Ik heb 't ook nog nooit met een ander als m'n vriendje gedaan, dus ik vind die situatie lastig :'D Als jij denkt dat je geen SOA hebt zou ik me btw niet echt veel zorgen maken..

ik weet dat aids van apen komen, omdat men in de jungle geen vrouwen vond, oftewel omdat ze het apenvlees saignant aten, en het bloed dus lekker opdrinkten. eigelijk is halfvampier zijn dan ook gevaarlijk hoor, hopelijk krijgt nessie nooit een soa van hertebloed ofzo xD

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

laRogue666 schreef:
    ik weet dat aids van apen komen, omdat men in de jungle geen vrouwen vond, oftewel omdat ze het apenvlees saignant aten, en het bloed dus lekker opdrinkten. eigelijk is halfvampier zijn dan ook gevaarlijk hoor, hopelijk krijgt nessie nooit een soa van hertebloed ofzo xD

Gatverdamme! x)

Appelmoes schreef:
    (...)

Ik denk dat ik voor zekerheid toch een x een test wil doen, gewoon omdat ik nieuwschierig ben. Maar ik weet haast wel zeker dat ik het niet heb ^_^

Embrace schreef:
    (...)

Ik denk dat ik voor zekerheid toch een x een test wil doen, gewoon omdat ik nieuwschierig ben. Maar ik weet haast wel zeker dat ik het niet heb ^_^

Dat vind ik heel verstandig van je. :'D Das dan ook weer zekerheid voor je vriend enzo.

Je krijgt alleen een soa als die andere persoon dat ook heeft en je daar onveilig me vrijt.
    En ze zeggen dat het is onstaan door het feit dat een mens seks heeft gehad met een aap. Maar of dat waar is..?

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Embrace schreef:
    (...)

Je hoeft niet eens altijd sex te hebben om een soa op te lopen. Het kan ook bijvoorbeeld via eten (denk aan hepatitis e.d.) of via open wonden. (H.I.V, aids, e.d.)

Dus, doe het gewoon veilig, en anders niet. Zoek anders meer info op via google, er zijn genoeg sites die simpele maar essentiële informatie hebben. En daar hoef je je echt niet voor te schamen als je het opzoekt, dat is juist goed!:Y)

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell