TOPICEN MAAR.
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
Nouu mijn vriendje zit dus al in z'n examenjaar omdat hij een vroege leerling was & ik een late. Hij zit nu 6VWO en ik 5VWO ;p
Hoe bedoel je dat hij een vroege leerling is en jij een late leerling?
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
Oh okee, nouja dat kan :'D
-
Fortune schreef: Hoe bedoel je dat hij een vroege leerling is en jij een late leerling?
ik zit volgend jaar in 4vwo haha als ik over ga, maar dat ga ik denk ik wel
Appelmoes schreef: (...) Ja hoe leg ik dat nou uit jac, mier, helpie?
Ik kan 't gewoon niet uitleggen
NewZealand schreef: (...) vroeg is dat je jonger bent dan de gemiddelde van die klas en laat is dat je net iets ouder bent denk ik
Nou als je een vroege leerling bent dan ga je bijv al naar de middelbare als je 11 bent ipv 12 ofzo :'D en bij late leerling dus bijv 13 ofzo :'D
Is dat niet zo dat ze beginnen te tellen van september met de leeftijd bij jullie?
Aber kindjes ik ga afsluiten, want ik moet nog pw's maken, want ik zit midden in de pww x_x ik spreek jullie nog wel een keertje, hoop ik en voor het geval ik jullie niet spreek, alvast een fijne vakantie enzo! dagdaag! droom vooral over mij
NewZealand schreef: Aber kindjes ik ga afsluiten, want ik moet nog pw's maken, want ik zit midden in de pww x_x ik spreek jullie nog wel een keertje, hoop ik en voor het geval ik jullie niet spreek, alvast een fijne vakantie enzo! dagdaag! droom vooral over mij
Genius schreef: Nou als je een vroege leerling bent dan ga je bijv al naar de middelbare als je 11 bent ipv 12 ofzo :'D en bij late leerling dus bijv 13 ofzo :'D