• Jep Sam, en ik maken een geweldig Wk verhaal -een beetje laat we know- En daarvoor zoeken we rollen.

    Korte beschrijving.

    It is hard to make changes, but for you i will!

    Samira is een voetbalgek, niet zomaar een voetbalgek, maar echt een voetbaljunk. Ze sleurt haar beste vriendin Charlotte dan ook met liefde mee naar het WK voetbal, in Zuid-Afrika. Maar Charlotte háát voetbal, echt haten. Ze zou het liefst al die arrogante voetballers een schop onder de kont geven. Maar dan ontmoeten ze David Villa en Iker Casillas, twee leden van het spaanse team. Wat als dan opeens de rollen worden omgedraaid, en Charlotte van voetbal gaat houden, en Samira het gaat haten?


    Sam en ik zoeken nog rollen voor.
    Vriendinnen voetballers. Vriendin Robin van Persie + vriendin Charlotte; Pershoofd.
    Vriendinnetje Lionel Messi + vriendin Samira; Casanova.
    Vriendinnetje Fernando Torres; Springbreak
    Vriendinnetje Cristiano Ronaldo; Portugal
    Minnares Fernando Torres; Santo
    Vriendinnetje Rafael van de vaart; VivaEspana
    Vriendinnetje David Villa, voordat Samira iets met hem krijgt; Italie.


    Beschrijving.
    Rol;
    Naam.
    Achternaam;
    Afkomst;
    Nationaliteit;
    Karakter;'
    Hobby's;
    Uiterlijk;
    Extra;


    Enjoy,

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 10:54 ]


    SLOAN.

    Ik wil Ibi, maar de rol vul ik later in, moet naar school.


    we've only said goodbye with words

    @ Italie.
    HÉ MOET JE VECHTEN. (cat) Ronaldo is van mij buh.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol; Beste vriendin Charlotte + Vriendinnetje Rafael van der Vaart.
    Naam; Kim
    Achternaam; Johansson
    Afkomst; Nederlands.
    Nationaliteit; Nederlands.
    Karakter; Vriendelijk, meisjes-meisje, lief, zorgzaam, behulpzaam, overbezorgd over haar vrienden en familie, schattig, niet al te slim, luisterend, optimistisch,
    Hobby's; Winkelen & dansen.
    Uiterlijk; Kim is een mooie meid met goudblond haar en lichtbruine ogen. Ze heeft lichtroze vollen lippen die mooi staan in een glimlach. Ze heeft een klein lichaam en heeft een postuur van slank tot mager.
    Extra; Kim weet alles van mode af. Ze heeft vroeger bijbaantjes gehad bij Douglas en bij een kapsalon. Verder heeft Kim een navelpiercing. Kim is trots op haar geboorteland en laat vaak merken dat ze een echte Nederlander is.

    Ik zou de rol echt heel graag willen hebben want het verhaal lijkt me ook erg leuk!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Rol; Verloofde van Cristiano Ronaldo en vriendin van Lotte en Samira.
    Naam: Rose Vida
    Achternaam; Meraz.
    Afkomst; Geboren in New York, Amerika.
    Nationaliteit; Half Portugees, half Italiaans maar geboren in Amerika.
    Karakter; Rose is een erg creatieve en aardige meid en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze is hoopvol en grappig, maar heeft wel wat agressie problemen. Als ze boos word is ze ook écht boos. Ze heeft een sterk uitgesproken mening en laat zich niet makkelijk van haar stuk brengen. Ze is niet zo heel erg dol op aandacht, maar zo af en toe vind ze het ook wel leuk. Cristine denkt altijd goed na over de dingen die ze zegt.
    Hobby's; Ze houdt veel van sporten maar vooral van voetbal, basketbal, skateboarden en surfen.
    Uiterlijk; Klik.
    Rose, 19 jaar, valt erg op met haar prachtige gekrulde bruine lokken en haar prachtige ogen die een mengeling zijn van blauw en groen. Soms stijlt ze haar haar. De vorm van haar gezicht laat haar jukbeenderen goed uitkomen en met haar volle lippen vormt dat een prachtig geheel. Ze is ongeveer 1,75 m lang. Haar huid is altijd licht gebruind en ze heeft een prachtig slank figuur, waar vele jaloers op zijn. Ze laat haar prachtige benen dan ook graag zien. En maakt iedereen vaak jaloers met haar prachtige vormen.
    Extra; Toen Rose maar 5 jaar was zijn haar ouders gescheiden en is ze met haar vader vanuit Amerika naar Portugal verhuisd. Ze heeft een duitse herders puppy genaamd Bradley die ze altijd met zich mee neemt, ook op vakantie. En ze heeft een foto van haar en haar vader die ze ook altijd bij zich heeft om er steeds aan herinnerd te worden dat ze veel geluk heeft in het leven en dat ze met beide benen op de grond moet blijven.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 9:38 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sexieste Iker&David verhaal ooit. :9~:9~
    (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik wil Torres natuurlijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Ik wil Torres natuurlijk!

    Ik heb Torres al(puh)
    -doet kinderachtig dansje-
    (cat)


    The soul needs autumn.

    Rol: Vriendinnetje Fernando Torres :9~
    Naam: Whithey
    Achternaam: Camino
    Afkomst: Spaans
    Nationaliteit: Half Amerikaans en half Spaans.
    Supporter van: Spanje
    Karakter: Whitney is een echte levensgenieter. Ze is vrolijk, spontaan, gezellig en avontuurlijk. Uitgaan doet ze het liefst en ze heeft een grote passie voor muziek wat dan ook haar werk ik: nieuw talent ontdekken. Ze weet overal iets leuks van te maken. Veel mensen kennen alleen die kant maar an haar, maar ze heeft ook een rustige kant. Whitney voelt zich fijn in een grote groep, maar bij de mensen van wie ze houd voelt ze zich het best. Iedereen vertrouwd haar, zijn/haar geheimen toe, omdat ze ze nooit doorverteld. Ook is ze erg lief en behulpzaam.
    Hobby's: Joggen, winkelen, uitgaan, model staan, films kijken, naar het strand gaan, zwemmen, surfen, lezen, dansen en fotograferen.
    Uiterlijk: Whitney is een beeldschone jonge dame. Haar bruine haren staan perfect bij haar bleke huid en haar blauw groene ogen. Haar gezicht is prachtig gevormd en ze heeft duidelijke jukbeenderen en prachtige perzikroze lippen. Whitney is 1.70 lang en héél erg slank.
    Extra: Ze wil later graag kinderen en ze is model.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Santo schreef:
    (...)
    Ik heb Torres al(puh)
    -doet kinderachtig dansje-
    (cat)

    Helemaal niet! Torres is enkel van mij!(puh)
    -doet nog kinderachtigerdansje-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lotte maak die rollen eens bekend :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Meh, zometeen :3


    SLOAN.

    Dankje _O_ :9~:9~:9~:9~:9~

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 10:54 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dankje! Chickies! :9~(flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol; Vriendin Ibrahim Afellay (+ Vriendin Samira)
    Naam; Maya Yasmine
    Achternaam; Deniz
    Afkomst; Geboren in Istanbul.
    Nationaliteit; Turks/Nederlands.
    Karakter; Maya is erg gevoelig, maar dat merk je niet zo aan haar. Ze kan niet tegen gebroken harten -met dank aan Ibi-. Haar vriend is een voetballer en soms reist ie zonder haar, en kan ie de verkeerde weg opgaan. Toch, hebben ze een sterke relatie want Ibrahim kan niet zonder haar. Maya is een vrolijk, positief type. Ze houdt van reizen, stranden en kampvuren. Maya is artistiek en heeft gevoel voor humor. Ze wordt soms gauw boos, want soms kan ze verkeerd over iemand denken. Maya neemt vaak haar gitaar mee op reis. Maya houdt een populaire blog bij.
    Hobby's; Ballet, Schilderen, Toneel spelen, zwemmen, reizen, muziek luisteren, gitaar spelen.
    Uiterlijk; Klik. Maya heeft blauwe ogen, een spitsachtige gezicht en bruin haar.
    Extra; -


    we've only said goodbye with words

    Yeaaaaaah dankje :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.