• Ik ga vrijdag op vakantie & mijn vriendje is daardoor zo'n beetje ontroostbaar. Ik vind hem zo zielig. Hij heeft heel de dag zitten sippen enzo. We zien elkaar 3 weekjes niet.
    Hoe kan ik die jongen nou in vredesnaam troosten?
    Want volgens mij is het een onmogelijke opgave ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zeg dat als jullie terug zijn van vakantie dat jullie dan heel veel tijd samen zullen spenderen. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Ik zou zeggen, bel hem elke dag, stuur hem fotos van jezelf en stuur kaartjes enzo, en voor je weg gaat moet je dit allemaal aan hem beloven ;p


    You can agree with me or you can be wrong

    Starwarsdude schreef:
    Zeg dat als jullie terug zijn van vakantie dat jullie dan heel veel tijd samen zullen spenderen. (krul)

    Weet je
    Het probleem is
    Dan zegt ie dat ie me alsnog die 3 weken moet missen & dan is ie nog steeds sip ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ken jouw vriend niet, maar ik denk dat iedereen het wel fijn zou vinden als je hem vertelt dat je hem erg zult gaan missen & dat hij altijd de enige voor jou zal zijn? :$
    En misschien kunnen jullie iets leuks gaan doen voor je op vakantie gaat? Of inderdaad zo vaak mogelijk contact met hem opnemen? =) Of misschien een soort 'afscheids-cadeau' voor hem en jezelf kopen, zodat jullie vaak aan elkaar worden herinnerd?
    Veel succes ermee! :D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Dat gaat vast wel over als je eenmaal weg bent. Tenminste, het zal een beetje minder worden.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat gaat vast wel over als je eenmaal weg bent. Tenminste, het zal een beetje minder worden.

    Ik denk dat het dan alleen maar erger wordt o_x
    Ik heb z'n verhalen van vorig jaar gehoord. Toen moesten we elkaar een maand missen en ik werd er spontaan depressief van :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    FlowerRain schreef:
    Ik ken jouw vriend niet, maar ik denk dat iedereen het wel fijn zou vinden als je hem vertelt dat je hem erg zult gaan missen & dat hij altijd de enige voor jou zal zijn? :$
    En misschien kunnen jullie iets leuks gaan doen voor je op vakantie gaat? Of inderdaad zo vaak mogelijk contact met hem opnemen? =) Of misschien een soort 'afscheids-cadeau' voor hem en jezelf kopen, zodat jullie vaak aan elkaar worden herinnerd?
    Veel succes ermee! :D

    Goed idee!
    Maar ik ben uitermate slecht in cadeau's uitzoeken o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg,, sorry dat is zo keischattig :P
    En nja,, kzou dus ook zegge, zo veel mogelijk contact houden enzo... En bedenk zo: het zijn maar 3 weekjes... Bij mij was t andersom en ist vor 9 weken xD

    Dat je hem elke dag mailt, of nog beter, je schrijft voor iedere dag een hele lieve brief aan hem. Die spaar je op en dat kan hij als hij terug komt lezen hoe erg je hem gemist hebt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Beloof hem dat jullie na de vakantie een geweldige dag gaan meemaken. Zorg dat hij ergens naar kan uitkijken


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Geef hem je kussen of een groot shirt/ander voorwerp van jou. 'Zie. Nu ben ik toch een beetje bij je.'
    En natuurlijk contact houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat heb ik dus allemaal al geprobeerd. Zonder grappen. We gaan shirts uitwisselen en het helpt allemaal niet. Hij is zó sip. :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bekijk het langs de goeie kant: hij ziet jou dood, maar dan ook dooooodgraag _O_

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 23:25 ]


    Only losers can act the way you do

    Doe net zoals in dat boek van Hoe Overleef Ik? :Y) Geef `m een kussensloop met een foto van jou erop ;p

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 23:27 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    laat op een kussensloop een foto van jou drukken, heeft ie je altijd bij je :)

    ga leuke dingen doen voor & na de vakantie, hou elkaar op de hoogte/hou goed contact ehm... ja, k weet verder nie


    ~ You're original, cannot be replaced ~