• Ja.
    Hoe zou jij dit forum beschrijven?
    Ik zou het beschrijven als té serieus.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Dit forum is puberaal op hoog niveau :)

Life is hard and then we die

Carcass schreef:
    Gezellig, maar op het sommige momenten kan het helemaal dood neervallen.

hoi, jij bent leuk.

VersaEmerge schreef:
    Ik vind dat iedereen hier rap op z'n tenen getrapt is. ;P

Ja inderdaad, vooral de mensen met, like, 40 berichtjes. Dan gaan ze volgensmij elke 10 seconden hetzelfde topic bekijken om te zien of er weer iemand op hen heeft gereageerd. x'D Eerst ging ik gewoon antwoorden, maar nu heb ik daar geen zin meer in en heb het idee dat die mensen alleen maar aandacht willen.(krul)

*insert philosophical cringe expression here*

Ik vind het wel een gezellig forum, alleen interpreteren sommige mensen dingen verkeerd waardoor er al snel een ruzie of meningsverschil uitbreekt. Maar ja, niet iedereen zit hier op de zelfde hoogte en hebben een andere mening, dus dat is normaal. En sommige reageren totaal verkeerd in topics waar dat niet nodig is.

[ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 2:20 ]

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Appelmoes schreef:
    (...)
    Als je probeert wat vrolijkheid in een topic te brengen, ben je ongevoelig enzo (krul)
    best lelijk, maaroke

In sommige topics hoort geen vrolijkheid maar begrip. (nerd)

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Ik vind dat de regels té streng worden opgevolgt en dat er steeds één groot onderwerp aanwezig is, dat is nu bijvoorbeeld voetbal en ik krijg er echt de puut van. (cat)

All was well.

Ik vind het hartstikke gezellig! Absoluut! Geweldig forum, echt waar. Soms heb je momenten dat het wat stiller is maar meestal vind ik het hartstikke leuk. Waar ik alleen niet tegen kan is dat mensen al hun privé problemen gaan dumpen in een topic. Maar zo ben ik.
    (krul)

If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

Appelmoes schreef:
    (...)
    Bedoel je dat er hier haast niet over sexualiteit wordt gesproken? Of begrijp ik je nou totaaaal verkeerd? x'D

Correct, met name de lichamelijke kant.
    For example: mijn vriend en ik willen nu eens wat anders proberen dan het missionarisstandje. Kan wel 5 redenen verzinnen waarom er hier nauwelijks over wordt gesproken but care, het is gewoon zo :Y).

[ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 11:37 ]

No growth of the heart is ever a waste

Sommige mensen zijn gezellig.
    andere zijn na 1 opmerking al boos.
    en sommige meoten gewoon leren normaal de reageren op topics of gewoon helemaal niet reageren.

Smiling but close to tears.

Nee joh, het is juist goed. Het is serieus én soms ook wel melig.

You are beautiful, you are love.

JBM schreef:
    Ik vind dat de regels té streng worden opgevolgt en dat er steeds één groot onderwerp aanwezig is, dat is nu bijvoorbeeld voetbal en ik krijg er echt de puut van. (cat)

Indeed, de onderwerpen zijn altijd met één vlaag al vind ik voetbal wel leuk. Maar dat heb ik dus met andere onderwerpen en het is hier te serieus.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Volksfeind schreef:
    (...)
    For example: mijn vriend en ik willen nu eens wat anders proberen dan het missionarisstandje. Kan wel 5 redenen verzinnen waarom er hier nauwelijks over wordt gesproken but care, het is gewoon zo :Y).

Zijn sommigen daar ook niet nog wat jong voor? I mean, er zijn hier ook mensen van 12/13 en de meesten zullen zich nog wel niet bezig houden met sexstandjes.

I am an idiot, I move.

Volksfeind schreef:
    (...)

-out-

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Op zich vind ik het wel gezellig. Je hebt overal wel een paar rotte appels tussen zitten, dus vind ik de moeite niet om erover te klagen.

Home is now behind you. The world is ahead!

Springbreak schreef:
    (...)
    -out-

Home is now behind you. The world is ahead!