• ik probeer mijn zoveelste verhaal te schrijven (valt vast ook in de vergetelheid maar toch..)
    maar nu weet ik dus geen titel (weet ik nooit)

    camilla is een jonge vampier, ze weet niet of ze ooit mens geweest is maar ze weet wel dat ze dat erg graag wilt zijn. ze gaat uit zoeken hoe de mensen leven en probeerd zich tussen de mensen wringen.
    maar de geur van de sterfijke maakt haar dorstig ze dood haar vrienden en collega's en ook haar klas genoten een voor een verdwijnen ze. tot cammilla cas tegen komt, ze kan hem niet doden en ze verteld hem haar geheim ze wilt weten of ze ooit een menselijk leven heeft gehad en samen met cas gaat ze op onderzoek uit, dankzij cas weet ze zich steeds beter te beheersen en tot de dag van vandaag zijn ze nog altijd gelukkig samen en blijven voor eeuwig bij elkaar.

    (hoe het kan dat camilla cas niet kan doden lees je in mijn verhaal ;) )
    en ik ben erg slecht in beschrijvingen dus het kan nog veranderen.

    maarja wie weet er een titel?????


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Lijkt mij een leuk verhaal, ik zou het zeker lezen! Maar ik heb echt helemaal geen idee voor een titel... daar ben ik ook slecht in (krul)

    can't kill cas
    of
    The Human history of Vampire camilla.


    Als ik val sta ik op als ik sta val ik op

    Little Vampire
    Young Vampire
    Vampire Human
    I Want To Be Normal

    ? zoiets ? of moeten ze nederlands zijn?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    -Cammilla kill, Cammilla red, but Cas can't be dead.
    -Vampire with a human history
    -Eyes can cill, but are they from a human?


    Hmm, ik weet niks anders.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 11:49 ]


    *insert philosophical cringe expression here*