• het is nu dus 0.20 ong , iedereen bij mij thuis ligt al lekker in hun bedj , zit ik nog te kijken naar de film 'meisjes'. Alles leuk en goed tot ik een reeks geluiden hoor in de kamer boven me , die aan m'n kleine zusje toebehoort. Dan wil ik het licht in mijn kamer terug aansteken om iets te bekijken in m'n kamer .. zie ik dat het licht brandt in de kamer ernaast.

Net zoals in de keuken , het kleine kamertje ernaast en de kamer waar de achterdeur toebehoort. En die staat wagenwijd open , en normaal is die gesloten.

Mijn eerste en eigenlijk enige gedacht was boeven .. of tenminste iemand die hier is zonder goeie bedoelingen.

Aangezien er niemand beneden is ga ik de trap op omdat ook die lichten aan zijn , net als die in de badkamer waar ook de deur wagenwijd openstaat........ komt m'n stiefmoeder uit de deur gewandeld. Zo te horen had m'n kleine zusje overgegeven

Maar the point is : ik ben ongeloofelijk trots op mezelf dat ik gewoon zonder angsdt die trap ben opgegaan , met het idee dat ik daar een 'slecht' persoon zou tegenkomen (A)

Zinvol : hebben jullie al zo'n momenten gehad waar je echt trots was omdat je angsten had overwonnen ofzo?

PS : en sorry voor het verhaaltje

[ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 0:16 ]

I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

Goed van je, maar ook stom. Aangezien het gevaarlijk had kunnen zijn als er wél iemand geweest was zonder goede bedoelingen.
    En nee, ik heb wel een keer gehad dat hier politie binnen wou komen zonder zich te legitimeren. En toen waren m'n ouders niet thuis dus voelde ik me ook aardig geïntimideerd. :Y)

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Haha ik durf in de avond even naar de achtertuin te lopen en dan de deur op slot te doen? Dan ben ik trots jonge (krul) hahah. maar dat vind ik echt eng hoor.

The way we live, is the way we die

Ik heb nog nooit mijn angsten overwonnen hahah. Als ik een raar geluid hoor is er niet één reden voor mij om mijn kamer uit te komen. Mijn kamer alleen al is 's avonds eng genoeg. (krul)

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Stoer, maar slimmer was geweest als je een wapen bij je had gehad.
    Zoiets heb ik nog nooit gedurft.
    En ja, ik ben weleens trots geweest, omdat ik een spin had gedood! :Y)

Emo<3

True schreef:
    Stoer, maar slimmer was geweest als je een wapen bij je had gehad.
    Zoiets heb ik nog nooit gedurft.
    En ja, ik ben weleens trots geweest, omdat ik een spin had gedood! :Y)

TsukiTime: Ik heb geen wapen nodig degene die mij ziet schrikt zich al dood in de avond haha.(krul)

The way we live, is the way we die

Ik vind dat toch knap stoer van je, dat je zoiets durft. Ikzelf zou dat nooit hebben gedurfd.

*insert philosophical cringe expression here*

hihi doet me denken aan die keer dat ik tot 3 uur was opgebleven beneden. en toen moest ik dus ongemerkt naar boven sluipen maar onze trap die kraakt. en toen was ik halverwege de trap. hoorde ik mn zusje heel bang mn broer wakker maken [/die was dat weekeind thuis en sliep bij haar op zolder] en toen ging ze huilen omdat ze dacht dat er een monster op de trap was. dus ik moest mn lach inhouden en ben toen snel in bed gekropen(A)

om on topic te blijven: ik zou dat echt nooit durven. ik schijt bij het kleinste geluidje al bijna in mn broek:X

Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

Caithlyn schreef:
    Ik vind dat toch knap stoer van je, dat je zoiets durft. Ikzelf zou dat nooit hebben gedurfd.

Liefde is net zoals Japan. Het is groot.

Portugal schreef:
    Ik heb nog nooit mijn angsten overwonnen hahah. Als ik een raar geluid hoor is er niet één reden voor mij om mijn kamer uit te komen. Mijn kamer alleen al is 's avonds eng genoeg. (krul)

Nog nooit echt gehad. Alleen in het pretpark, als ik weer eens niet in een rollercoaster durfde en het toch wel deed xD

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.