• hOii iedereen,

    Ik wil als een van mn storys af is een nieuwe story schrijven. (de storys die ik tot nu toe heb geschreven: strory 1 en story 2 Omdat veel mensen fanf. lezen d8 ik aan een vampierverhaal met justin bieber of Th. Wat denken jullie daarvan?

    Of een ander idee voor een story.
    Tipsz en reacties zijn welkom :$

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 14:31 ]


    Run, but you can't escape

    Je link werkt niet, je zal je story moeten activeren.
    En als je iemand kiest, kies dan goed en voor Justin Bieber :Y) .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Je stuurt ons naar onze eigen stories x]
    Maar ik zou hem sowieso niet lezen, aangezien ik Justin Bieber en TH gewoon niet leuk vind ;x

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 13:47 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tinfoil schreef:
    Je stuurt ons naar onze eigen stories x]
    Maar ik zou hem sowieso niet lezen, aangezien ik Justin Bieber en TH gewoon niet leuk vind ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik vind vampier stories leuk, maar ik vind zelf TH en Justin Bieber niet leuk,,, misschien dat andere het wel leuk vinden, maar ik zo bie zo niet...

    Wat Tinfoil al zei, die link stuurt ons naar onze eigen stories...


    Dream not your live, live your dream!

    misschien kan je een story maken over JB of TH die vampier worden.
    maar eigenlijk zou ik dit niet doen, je moet zo een verhaal niet schrijven omdat er al zoveel van zijn maar iets origineels doen, iets nieuws. en je hoeft heus niet voor ons te schrijven maar voor jezelf. en btw je link stuurt oms naar onze eigen stories...

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 13:54 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Tinfoil schreef:
    Je stuurt ons naar onze eigen stories x]
    Maar ik zou hem sowieso niet lezen, aangezien ik Justin Bieber en TH gewoon niet leuk vind ;x


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okj, ik ben er wat wijzer van geworden. Ik wil zoiezo nog een vampierverhaal schrijven > dit zou mn tweede worden. Maar hebben jullie een tip over wie ik dat erin zou kunnnen laten voorkomen. beroemdheid of onbekende persoon?

    Superveel bedankt voor jullie hulp <3

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 14:33 ]


    Run, but you can't escape

    -> Verplaatst naar storyproblemen


    I am an idiot, I move.

    Tinfoil schreef:
    Je stuurt ons naar onze eigen stories x]
    Maar ik zou hem sowieso niet lezen, aangezien ik Justin Bieber en TH gewoon niet leuk vind ;x


    What she says :'] Zeker vampierverhalen niet want ik vind vampierverhalen erg gaaf zonder die lui er tussen.


    No growth of the heart is ever a waste