• Haai^^

    Ik ga dus zoals sommige onder jullie weten een nieuwe Quzi beginnen. Maar, nu heb ik er nog wat rollen voor nodig. Eers kort over wat de Quiz gaat.

    Een meisje genaamd Brianna is al van vroeg haar moeder en vader kwijt. Maar haar vader heeft haar nog kunen zetten bij een 'vriendin' van hem namelijk Fiona. Fiona heeft nog 2 andere dochters namelijk Stacey en Emily. Dat zijn dus Bri's [Brianna's] stiefzussen. van Fiona moet ze op zolder slapen en elke dag in haar shop werken. Ze verkoopt er broodjes en dergelijke enzo. Op een dag word ze verliefd op dé hotste jongen op school. [1Van TH dus ^^] en ze doet alles voorhem toch maar te kijgen. En dan komt het bal van de school. Het gemaskerd bal. Die jongen verkleed zich als de prins van Assepoester en zijzelf als Assepoester. Ze dansen een hele nacht maar net op het moment dat ghij het maskertje wil afdoen rent ze weg. En inplaats van haar hakje te verliezen verliest ze haar mobieltje. De jongen doet er alles voor om hem te zoeken maar als de ex van hem erachterkomt is ze woest en doet ze alles om Bri's leven te verzuren. Zal het goed komen tusse Brianna en haar droomprins?


    En dan komen hier de rollen!

    Dat waren ze! Endie moet ik van je weten

    Rol :
    Naam :
    Leeftyd :
    Karakter :
    Kleding :
    Likes :
    DisLikes :
    Bijnamen :
    Plaatje :
    Tekstje :


    Ik pak NIET de eerste maar diegene die mij het bestelijkt. Owjah, voor diegenen die nu geen rol hebben, niet getreurd want als m'n Quiz veel word gedaan ga ik zo ang mogelijk proberen ook totdat ze kinderen krijgen en dan kan je als rol een kind worden ^^.

    Al dankuu!!

    xxx

    mag ik ^^ vriendin Gustav(A)(A):)


    I go wherever you will go..

    vriendin Tom !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    *VUlDingenIn*

    Rol : vriendin Gustav^^

    Naam : Rianne

    Leeftyd : 17

    Karakter : lief, verlegen(soms), zorgzaam, grappig

    Kleding : ehm.. mijn eigenx'D sorry voor droogheid

    Likes : fietsen, zingen, lol maken, festivals^^, muziek

    DisLikes : beestje, fakers, huppels, negermuziek(sorry:$)

    Bijnamen : Ri, Lientjex'D, Rio

    Plaatje : http://media.photobucket.com/image/scene/maria-tokiohotel/scene/scenehair75.jpg?o=74

    Tekstje :
    Haay dudes^^
    ik ben Rianne en ben 17 jaar zoals je hierboven ook al ziet. ik ben heel gelukkig met mijn vriendje Gustav^^. hij en mijn familie betekenen heel veel voor me.
    Ow ik heb ook een paar allegieen. ik ben alergisch voor gras en voor steken van beestjes serieus ik had ene keer zo'n dikke arm niet normaal. en ik heb ene tenenfobie(jaja ze zal nu wel denken dat mens is gekx'D) maar ik kan wer gewoon niet tegen. nouja nu weet je wat meer van mij en mijn rare eigenschappen.
    (K)

    ow laat je iets weten(A)

    het lijkt me een leuke quiz I (H) a cinderella story ik heb die film echt grijs gedraaid
    nuoja succes met je rollen uitkiezen:):)


    I go wherever you will go..

    Vriendin GEORG!
    Rol :

    Naam : Sam

    Leeftyd :16

    Karakter :Lief, betrouwbaar, behulpzaam, vrolijk, hyperactief, en eigenwijs.xD

    Kleding :
    Euhm!,H&M divided,xD en abslouut niet huppelig.xD

    Likes :
    Muzieeeek! <3
    En euhm. Dansen, zingen, gitaar spelen, verhalen, en film kijken!

    DisLikes :Arrogantiee.

    Bijnamen : Samy!


    Plaatje : *is nog aan het zoeken*

    Tekstje :
    Heei!!
    'k ben dus Sam!
    Als ik ergens ben, dan is het altijd druk.xD
    Ik kan echt aan een stuk door praten!
    Ik hou er echt super veel van om films te kijken, of om filmmarathons met vriendinnen t houden!
    Muziek is ook echt superbelangrijk voor me!

    *maar t eten staat op tafel!!*
    Dus ik ga weer!

    xx! Sam!


    i need you like a heart needs a beat.

    Rol : Vrienin Andreas en anders vriendin Tom
    Naam : Rachel
    Leeftyd : 19
    Karakter : Lief,gek,koppig en zorgzaam
    Kleding : Rock,scene
    Likes : Voetballen,muziek maken,met vrienden rondhangen
    DisLikes : Huppel gedrag,muggen,zinloos geweld
    Bijnamen : Flo,Rach
    Plaatje : http://www.starmometer.com/wp-content/uploads/2007/12/blake-lively-header.jpg
    Tekstje :
    Hee,ik ben rachel en ik ben 19 jaar oud. Ik ben gek op voetballen en zingen. Ik haat zinloos geweld en muggen. Ook vind ik het erg leuk om foto's te maken.
    Mensen beschrijven me als een zorgzaam iemand die altijd lief is. Mijn vrienden zeggen eerder dat ik knettergek ben en erg koppig.
    Later wil ik gelukkig worden,trouwen en kinderen krijgen.


    Music is the new sex

    Rol : Eerste vriendin van Bill [Die Bri's leven gaat vergallen.]

    Naam : Patricia

    Leeftyd : 17

    Karakter : bitchy,eigenwijs

    Kleding : strakke t-shirt met skinny jeans

    Likes : shoppen,uitgaan

    DisLikes : spinnen,insecten

    Bijnamen : patries,

    Plaatje : http://3rdsaturdayinblogtober.files.wordpress.com/2008/03/hayden.jpg

    Tekstje : Heey. ik ben patricia maar ze noemen me altijd patries en ben 17 jaar.
    ik ben bitchy,eigenwijs nou dat zeggen de meeste dan.
    en ik hou van shoppen en uitgaan.
    ik heb een hekel aan spinnen en insecten.
    ik moet weer gaan. xx


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Eerste vriendin Bill die Bri's leven gaat vergallen info komt eraan


    Only losers can act the way you do

    Rol :Vriendin Andreas :

    Naam :Blaire

    Leeftyd :16(maar je mag veranden)

    Karakter :rustig maar op betaalde momenten best druk
    Aardig - tegen vrienden dus ook katig hihi

    Kleding :skinny jeans . T-shirt met sjiek jasje.

    Likes :Reading , Anime , painting , dancing .

    DisLikes :Her Parents ,uehh leeraren

    Bijnamen :Namie , Barisa

    Plaatje :http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=66610

    Tekstje :Hihi wat moet ik hier invullen .

    xDhihi cinderelle met hillary duff


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Vriendin Tom!!!

    Info komt xD

    JAAA IK HEB ROL <333

    Rol : Eerste vriendin Bill

    Naam : Emilie

    Leeftyd : 17

    Karakter : Lief, aardig, eigenwijs, koppig, behulpzaam, spontaan, humoristich, neemt altijd wraak, soms grote mond

    Kleding : My own style bitch!

    Likes : Snoepjes, chocola, shoppen, uitgaan, haar vrienden, Bill, Tokio hotel, muziek

    DisLikes : spinnen, insecten, huppels, leeraren

    Bijnamen : emi, em

    Plaatje : http://i299.photobucket.com/albums/mm291/RukiaKuchiki94/Emo%20Girls/9202d012.jpg



    Tekstje :
    Yo bitchas!
    Ik ben Emilie maar je mag me gerust emi noemen ik ben 17 jaartjes jong bijna 18 en dan ben ik eindelijk van die iri ouders vanaf! Ik haat die stomme huppels en leeraren! Aan spinnen en andere insecten heb ik ook een hekel. Ik ben verzot op muziek, Tokio Hotel, Bill, shoppen en uitgaan met vrienden. Snoepjes zijn zo lekker! En het beste is dat ik er niet dikker van wordt x'D Ik ben de vriendin van Bill Kaulitz en ben daar trots op! Jep 'de' Bill Kaulitz van Tokio Hotel! Ik hou van hem met heel m'n hart en hij is van mij! Durf hem aftepakken of anders... Als je hem afpakt neem ik wraak! Ik neem altijd wraak en mijn wraak zal zoet zijn!

    Is het al zo laat?
    Ik moet gaan. Mijn vrienden wachten

    Seeya


    Only losers can act the way you do

    Rol :Vriendin Tom <3

    Naam :Raquel

    Leeftyd :17

    Karakter :lief,betrouwbaar,koppig,eerlijk,hyperactief

    Kleding :Wel beetje met de mode mee,maar dan toch weer haar eigen draai eraan

    Likes :feesten,vriendinnen,foto's maken,shoppen,milkshake's, hello kitty ^^,zingen

    DisLikes :fakers/wannabe's,mensen die liegen, insecten,choclade, hard core

    Bijnamen :Bunny,Little Star

    Plaatje :http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=1191168196136ok1.jpg


    Tekstje :Hallo mensen ! Mijn naam is Raquel en ben 17 jaar. Voor mijn vrienden ook wel Bunny of little Star ^^Ik ben een heel betrouwbaar iemand maar ik ook zo koppig als een ezel,mij maak je niet zo snel iets wijs. Verder hou ik wel van die girly dingen. Waar ik niet tegen kan zijn mensen die niet zichzelf zijn, kom op ! Be your self !! Dit ben ik ;] Later....<33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mag ik please vriendin Tom zijn(A) Please


    Music is the new sex