• Ik ga morgen met het vliegtuig naar Frankrijk omdat mijn vader al eerder weg is gegaan met de auto, met alle bagage al; kleding etc., om een tour te rijden, en ik wil net mijn handbagage gaan inpakken. Mijn vader heeft alles al mee.
    Maar ik heb een paar vraagjes:
    1. Mag tandpasta mee?
    2. Mag dagcrème en nachtcrème mee?
    3. Mag bodybutter van the Bodyshop mee? Zo ja, hoeveel daarvan?

    Danke schön._O_ Want als ik er morgen achterkom dat dat allemaal weg moet, dan gaan ze daar dood.(6)


    (krul)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 19:55 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk het wel? Het is niet, like, dat je iemand gaat aanvallen met schoonheidsproducten. :3


    All this dampness is damp.

    Als het goed is staat dat ook allemaal op de site van de desbetreffende vliegmaatschappij zelf. (':
    Maar ik zou het uit mijn hoofd niet weten.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Soldier schreef:
    Ik denk het wel? Het is niet, like, dat je iemand gaat aanvallen met schoonheidsproducten. :3

    Nee maar je mag ook geen parfum mee, voor een bepaalde hoeveelheid. Dus ik dacht dat dat misschien ook gold voor dit soort dingen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgens mij mogen ze allemaal niet mee. Moet je eens kijken op de site (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Allemaal niet of alleen extreem kleine hoeveelheden. Je kunt het dus beter helemaal niet meenemen in je handbagage.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Allemaal niet of alleen extreem kleine hoeveelheden. Je kunt het dus beter helemaal niet meenemen in je handbagage.

    Ja lekker dan. Dan kan het dus niet mee op vakantie D:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    (...)
    Nee maar je mag ook geen parfum mee, voor een bepaalde hoeveelheid. Dus ik dacht dat dat misschien ook gold voor dit soort dingen.


    Oh, dat wist ik niet. Ik nam altijd parfum enzo mee in mijn koffer. En ik mocht altijd door? Ik weet wel dat je geen drank mee mag nemen in het vliegtuig. Maar dat is het dan ook wat ik ervan weet.


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Oh, dat wist ik niet. Ik nam altijd parfum enzo mee in mijn koffer. En ik mocht altijd door? Ik weet wel dat je geen drank mee mag nemen in het vliegtuig. Maar dat is het dan ook wat ik ervan weet.

    In je koffer wel, maar omdat mijn vader dus eerder is gegaan heeft hij alle koffers al mee; alle kleding en zo. En wij zouden alleen handbagage meenemen. Met dat erin. D:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgensmij mag je alles meenemen in je koffer zelf, maar niet in je handbagage?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik zou het in je koffer doen of thuislaten. In je handbagage mag het niet tenzij het echt maar een paar milliliter is. Ik zou het risico niet nemen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alles mag mee in je koffer zelf, in je handbagage mag niks vloeibaar mee (behalve die dingen van na de douane, dat checken ze niet meer). In je handbagage zou ik dat niet meenemen (denk ik)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Er staat ook helemaal niets op die rotsite van Schiphol. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk het niet, Maar neem het gewoon mee. Ze kunnen hooguit zeggen dat het niet mag en dan nemen ze het in beslag. Ze gaan je heus niet naar de politie brengen ofzo ;p


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    doe het gewoon in je koofer,niet in je handbagage :)


    Run, but you can't escape

    Italie schreef:
    Ik denk het niet, Maar neem het gewoon mee. Ze kunnen hooguit zeggen dat het niet mag en dan nemen ze het in beslag. Ze gaan je heus niet naar de politie brengen ofzo ;p

    Ja maar het zijn nogal belangrijke spullen. ;o En ik heb liever niet dat ze worden ingenomen snap je.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?