• Waarom gaan die laatste paar weken school zo ontzettend snel? En waarom zijn die weken nou net de leukste van het hele jaar? :/

    Serieus ik heb deze week zo veel lol gehad op school! Elke dag een beetje kloten in de klas, onder schooltijd naar de stad, graffiti spuiten in het beeldende vormingslokaal, met J. mee naar huis de hele middag...
    En vandaag ook de hele dag niks gedaan en 's middags hadden we BBQ met de klas en het was zooooo gezellig! Daarna gingen we nog met een groepje naar het meertje toe op de steiger chillen! (:

    Ik hou van mijn klas en van mijn school! Maar morgen is de laatste schooldag en dat is niet leuk =/
    En na de vakantie zie ik mijn klas maar 1 weekje want daarna gaan we een half jaar op stage waar ik dus totaal geen zin in heb...

    Wie heeft er nog meer zo'n leuke klas of een geweldige laatste week op school gehad? (:


    dream, dare, fly!

    De laatste weken gingen zó langzaam bij mij, voornamelijk omdat ik eerst een saaie themaweek had en mijn klas gewoonweg kut was. Gelukkig hen ik nu vakantie en zit ik niet meer in dezelfde klas volgend schooljaar!


    -

    het is idd de leukste week van school ;o en omdat we in de 4e ook niet alleen in clusters komen, maar ook gewoon alle klassen door elkaar gegooid worden is het voor ons ook de allerlaatste week als klas D: en ik ga sws van school, dus al helemaal de laatste week voor mij DD: en het gaat zo veel te snel D:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    mijn klas dit jaar was denk ik echt de leukste tot nu toe, maar dit jaar is ook zo facking snel voorbij gegaan..


    She said: I gotta find out for myself

    Ik haatte mijn klas en ik ben blij dat het vakantie is. Amen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zat in zo'n rot klas!! Blij dat ik ervan af ben!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik had wel een leuke klas dit jaar, hopelijk volgend jaar weer^^.