• Mehh, ik ga morgen met school naar Slagharen [attractiepark] en ik heb daar dus echt helemaal geen zin in! En dan word het ook nog eens super warm.

    Hoe overleef ik morgen?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Oh, ik vond dat altijd leuk.
    Ga in de wildwaterbaan haha?


    Your make-up is terrible

    Niet


    Queen of Hell is my name

    Stop water in de frigo, héél veel water en voor je vertrekt doe je er zilverpapier rond. Je neemt best geen cola mee (droogt uit). Wel iets met suiker, als je dan niet goed wordt... Oh, en op de middag kan je best niet te veel doen, voor een uurtje. Anders kan je veel te snel verbranden en droog je snel uit


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Stop water in de frigo, héél veel water en voor je vertrekt doe je er zilverpapier rond. Je neemt best geen cola mee (droogt uit). Wel iets met suiker, als je dan niet goed wordt... Oh, en op de middag kan je best niet te veel doen, voor een uurtje. Anders kan je veel te snel verbranden en droog je snel uit


    Ik heb het water net in de vriezer gelegd, bedankt voor de tip. ;)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 21:18 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Spijbelen en gaan zwemmen. Slecht advies Sam, slecht advies.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hunter schreef:
    (...)

    Wat is een frigo? xD

    Koelkast, of vriesvak x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Goed insmeren met zonnenbrand. En veel drinken meenemen. En heel vaak in de waterbaan gaan -als daar geen lange rij is. Ik vind Slagharen juist altijd gezellig. (:

    Je ruilt met mij, wij gaan morgen naar een of andere klim wand ofzo...


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Dat is toch vet tof! :'D


    -