• Ik ga morgen mijn laptop openmaken en schoonmaken aan de binnenkant ^^
    Goede tip trouwens als je een laptop hebt en hij langzaam is, of overhit raakt. Gewoon schroefjes eruit en de ventilator schoonmaken. Het komt dus heel vaak omdat daar enorm veel stof in zit, zoals bij mij dus nu erg aan de hand is. Ik heb het al veeeel te lang uitgesteld.


    Your make-up is terrible

    He, dat brengt me op een goed idee.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    He, dat brengt me op een goed idee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Whehe, ik denk dat ik dat binnenkort ook maar ga doen, en dan hopen dat ik mijn laptop niet verniel.(cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mijn ventilator is telkens stuk haha. Dus misschien is dat eens een idee om te gaan doen voor mij. Alleen dan laat ik mijn vader het wel doen, als ik aan de gang ga sloop ik de boel. Ik heb de zijkant er ookal vanaf gerukt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heeft mijn vader laatst ook gedaan. En het werkt echt. (:

    Wel opletten dat dan je garantie vervalt, dus als je nog garantie hebt, niet openmaken is mijn advies :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Lol, ik martel mijn laptop echt c:
    Ik heb er net nog gesmolten ijs op laten vallen, haha c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mijn laptop raakt nooit overhit :9~


    -

    Daarom moet je eens in de 2 weken ook de stofzuiger over het toetsenbord en de achterkant van je laptop halen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Go Nikki ^^

    Dat is echt een zeer goeie tip. :'D Haha, ik laat wel mn pa het doen, straks mol ik mn laptop.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hee, dat ga ik dus eens doen. Heeft er zelf nog nooit eerder aangedacht

    Treasures schreef:
    Dat is echt een zeer goeie tip. :'D Haha, ik laat wel mn pa het doen, straks mol ik mn laptop.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    dat durf ik niet , denk ik :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat heb ik met mijn gewone pc. Maar ik heb nooit zin om dat te doen, nu je het toch zegt zal ik het ook niet uitstellen. Bedankt ;)
    Nu ben ik er aan herinnert :D