• Heeeey meiden,

    ik en mijn vriend hebben best veel meningsverschillen.
    Net ook dus, ik zat naast hem en hij pakte zijn mobiel omdat hij een sms kreeg. Nou allemaal best, maar toen legde hij hem neer en toen zag ik een foto van een ander meisje.
    Nou als vriendin flip je dan meteen, dat snappen jullie denk ik ook wel.
    Maar het bleek dus een vriendin te zijn die 2 jaar geleden zelfmoord gepleegt heeft.
    Ik vind het allemaal best en kan het makkelijk begrijpen.
    Maar één ding snap ik niet.
    Ik heb hem helemaal niet meer over haar gehoord die afgelopen 1.5 jaar dat ik met hem had. En ineens heeft hij een foto van haar.
    Wat moet ik hiervan denken?


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik weet niet wat ik ervan zou denken, maar misschien is het heel moeilijk voor hem om erover te praten, en wilt hij het liever privé houden.
    Misschien was die foto zijn laatste herinnering aan haar c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik weet niet wat ik ervan zou denken, maar misschien is het heel moeilijk voor hem om erover te praten, en wilt hij het liever privé houden.
    Misschien was die foto zijn laatste herinnering aan haar c:


    Nee, hij heeft met mij best veel over dat soort onderwerpen gehad, qua dood en zelfmoord omdat dat best veel gebeurt bij ons.
    Maar ik vind het gewoon raar dat hij ineens na 2 jaar een foto van haar heeft.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Niks? Misschien heeft hij die foto gevonden na een flinke zoektocht door z'n pc of zo. Ik vind het persoonlijk onzin als een jongen geen foto van een meid op z'n mobiel mag hebben. Hoeveel meisjes hier op Q hebben tegelijkertijd een vriend en een bekende voetballer als avatar? :']
    Nou ja, vraag het hem zou ik zeggen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 17:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Niks? Misschien heeft hij die foto gevonden na een flinke zoektocht door z'n pc of zo. Ik vind het persoonlijk onzin als een jongen geen foto van een meid op z'n mobiel mag hebben. Hoeveel meisjes hier op Q hebben tegelijkertijd een vriend en een bekende voetballer als avatar? :']


    Nee, ik snap het ook! Alleen ik had voor de grap een achtergrond gedaan op mijn mobiel van een bekend iemand. Maar die kende hij niet dus hij flipte en toen zei ik dat het gewoon iemand was die beroemd is. En nu ineens heeft hij ook iemand anders als zijn achtergrond.
    Maar kijk, ik vertrouw hem wel.
    Maar er is ook heel veel gebeurt daarvoor met dat soort dingen dus ik ben er veel sneller banger voor dan anders.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Misschien praat ie er gewoon liever niet over, maar houdt hij haar bij zich op zijn telefoon? Jongen praten niet zo snel over hun gevoelens, weetje.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    Misschien praat ie er gewoon liever niet over, maar houdt hij haar bij zich op zijn telefoon? Jongen praten niet zo snel over hun gevoelens, weetje.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Iel, nu kom ik vast over als zo'n jaloerse trut x]
    Maar daar bedoel ik het niet mee, ben gewoon ontzettend onzeker de laatste tijd.
    Gaat ook niet echt lekker met alles ..


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik snap best dat je je zo voelt. Maar misschien vond hij die foto plots, zoals Folksfeind zegt. (:


    All this dampness is damp.