• Spyro the Dragon, Crash Bandicoot, Mario en Sonic the Hedgehog.

    Speelden jullie dat?
    Ik heb serieus alle delen gespeeld van Spyro en Crash. Van Sonic ook, maar de laatste delen zuigen heel erg dus koop ik ze niet meer.
    Nu ben ik de soundtracks van Spyro aan het terugluisteren (Die erg mooi zijn) En ik wil zo graag opnieuw spelen. Maar ook de nieuwe delen van Spyro zijn niks om opnieuw te spelen. Ze zijn aan het werken aan een film, daarna gaan ze verder met de games waarschijnlijk. Ook de aller eerste delen van Spyro... Jesus, wat mis ik die... Deze games speel ik vanaf toen ik klein was en nu nog steeds. Nja, er zijn geen nieuwe delen meer gekomen de laatste jaren q_q

    How about you guys?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 17:50 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Mario 4 freaking life.


    No growth of the heart is ever a waste

    Crash Bandicoot, op de PS1 nog. Men, ik krijg er nu weer zin om het te spelen. Spyro heb ik echt heel veel gespeeld.


    your eyes are like stars in the night.

    Ze verzieken spelletjes de laatste tijd door er iets heel 'speciaals' van te willen maken.

    Geef mij maar Mario op de allereerste gameboy! ^^


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Ze verzieken spelletjes de laatste tijd door er iets heel 'speciaals' van te willen maken.

    Geef mij maar Mario op de allereerste gameboy! ^^
    Inderdaad, die 1e games zijn nog het beste. Ahoewel, die nieuwe hebben.. uh... meer gevoel ofzo D: Vooral door de betere game-muziek worden sommige momenten echt triest. Vooral bij Spyro denk ik wel eens dat het echt gebeurd kan zijn (Nein, ik geloof er niet in. Je snapt me wel D:)

    Acja. Dawn of the Dragon was mooi gemaakt op het laatst... en triest T_T


    I live for the applause, you will die for it.

    Volksfeind schreef:
    Mario 4 freaking life.


    Hope goes lost but never dies.

    Crash Bandicooten Spyro. FTW. Ik speelde vroeger altijd Warioland, nu nog steeds eigenlijk. Crash Bandicoot 'crashte' uiteindelijk, dus die gaat niet meer, same thing met Spyro.


    All this dampness is damp.

    Oh, en ik vergeet Tekken 1 tot 3. Want die nieuwe Tekkens slaan nergens meer op


    All this dampness is damp.

    @Joker:
    Ik heb de dawn op de dragon ook op de PS3. ;D

    Dat is ook wel waar, maar een spel hoeft er voor mij niet mooi uit te zien. Als het spel maar een leuk doel heeft.
    Ik had ooit een soort Driver spelletje op de PS1 en daar was ik gewoonweg verslaafd aan! Het was gewoon helemaal gepixeld en het enige nut was om ter meest mannetjes te doden.
    Heerlijk is die simpelheid!

    Games die zoals GTA IV realistisch ontworpen zijn, zijn leuk meegenomen, maar het moet voor mij niet. Het probleem is dan vaak ook dat heel veel ontwerpers alles héél prachtig uitwerken, maar geen enkel doel in het spel steken.


    Let the Night embrace you

    Mario was/is zo leuk! :'DD


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Super mario 64, en mario kart 4 ever!


    SLOAN.

    Sonic & Mario :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha, die heb ik allemaal gespeeld ;D
    Geweldig waren ze <3
    Miss ze ram.

    Sonic, oh dat spel speelde ik graag Ö
    Ik ben er trouwens ook al langer over aan het denken om de cd-map te gaan zoeken waar al die oude spellen in zitten Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Spyro! Dat spel is zo leuk!


    behind very angel is a demon

    Nyx schreef:
    Ze verzieken spelletjes de laatste tijd door er iets heel 'speciaals' van te willen maken.

    Geef mij maar Mario op de allereerste gameboy! ^^

    idd :Y)


    When words fail music speaks